Erik Ejderfelt
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199005378910/
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik
Vad är ditt discord namn? Eriк#5054
Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ralf 25år snäll vänlig mot alla ger alltid ett bra första intryck uppfödd i Norge Jobbat med att skära fisk men har dragit sig tillbaka och hoppas att bli polis av något slag
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill börja spela fivem för att jag tycker att det verkar kul när jag har sett andra spela det, jag tycker att det är kul att spela sånhära roleplay spel och gillar att spela med folk
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har letat länge efter en bra server och min vän rekommenderade denhär servern och jag tycker att den verkar bra från det jag har sett
Hur hittade du Unive? min vän rekommenderade Unive till mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? att interegera med folk och ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik
Vad är ditt discord namn? Eriк#5054
Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ralf 25år snäll vänlig mot alla ger alltid ett bra första intryck uppfödd i Norge Jobbat med att skära fisk men har dragit sig tillbaka och hoppas att bli polis av något slag
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill börja spela fivem för att jag tycker att det verkar kul när jag har sett andra spela det, jag tycker att det är kul att spela sånhära roleplay spel och gillar att spela med folk
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har letat länge efter en bra server och min vän rekommenderade denhär servern och jag tycker att den verkar bra från det jag har sett
Hur hittade du Unive? min vän rekommenderade Unive till mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? att interegera med folk och ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej