- Meddelanden
- 655
- Reaction score
- 47
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198264874656
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? H54#9761
Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Börjesson. Erik Börjesson är 21 år gammal har en pappa som är uppväxt från somalien och mamman från sverige. När jag föddes så föddes jag i sverige/göteborg När jag var 3år så skulle pappa åka hem till somalien för att skydda landet då det var väldigt mycket krig i somalien. Men en dag så får vi ett samtal hem så säger dom att Pappa är död Både jag och mamma börja bli jätteledsna. Mamma börjar och supa dricka alkohol nästan hela tiden så Erik börjesson får det väldigt svårt. Erik börjesson såg att vi behövde pengar Så att Erik började med droger Erik började beckna och sälja droger. Han gick med i ett gäng samtidigt som hans mamma var jätte alkolistikt men det var bara för att han vill hjälpa henne och han själv. Eriks mamma åker sedan in till sjukhuset för hon hade ramlat ihop så Erik fick skjuts dit av en av hans gäng medlem och Erik var så stressad att han inte kunde förlora hans mamma också men när Erik var framme så insåg han att mamma var borta. Erik började att supa också då men inte lika mycket som hans mamma Erik hållde fortfarande på med drogerna och becknade. Men en dag så kom ett gäng som ville ha gängkrig Erik var helt berusad och visste inte vart han var han blev slagen några gånger av det andra gänget men som tur så kommer en av hans gäng medlem som räddar Erik och han kallades faktiskt för Abdi. Abdi rädda Erik och tog med han fort till bilen Erik slutade med drogerna och åkte hem till hans lägenhet han hade pengar men han var fortfarande rädd och visste inte vad han skulle göra. Men sen så kom hans kusin Alex och bodde oss han för Erik var helt skräckslagen men sen så började Erik med ett jobb faktiskt ett bil jobb som han säljer bilar på han tyckte det var väldigt roligt och jobbade där ett väldigt bra tag. Erik gillar även att vara Kriminell även fast han inte vill hålla på med det men också väldigt mycket med bilar också så det gillar Erik väldigt mycket
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill hjälpa folk som behöver hjälp liksom så att dom kan få det dom vill ha så att jag liksom kan börja jobba någonstans så att unive alltid har någon/några som alltid jobbar så dom kan få köpa det dom vill ha. Jag vill liksom hjälpa staden. Och så att unive får bättre rp och mindre lall då det är väldigt mycket lall just nu. Jag vill även kunna hjälpa kunder. Jag vill även kunna bli kriminell i framtiden.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo jag vill bli whitelist för att jag har spelat här innan väldigt mycket men jag vart bannad så jag vill bli whitelist igen och kunna hjälpa staden så dom kan få köpa bilar eller trimma eller vad dom vill så att jag kan börja jobba liksom.
Hur hittade du Unive? Min kompis sa att det var den bästa servern och då tänkte jag la att jag måste börja där och på så sätt började jag spela där sen har jag också tipsat mina vänner.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jo mitt mål med mitt rollspel är att jag vill bli kriminell igen då jag har vart det innan här men jag förlorar den så jag vill bli krim igen.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte och kommer aldrig att göra.
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? H54#9761
Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Börjesson. Erik Börjesson är 21 år gammal har en pappa som är uppväxt från somalien och mamman från sverige. När jag föddes så föddes jag i sverige/göteborg När jag var 3år så skulle pappa åka hem till somalien för att skydda landet då det var väldigt mycket krig i somalien. Men en dag så får vi ett samtal hem så säger dom att Pappa är död Både jag och mamma börja bli jätteledsna. Mamma börjar och supa dricka alkohol nästan hela tiden så Erik börjesson får det väldigt svårt. Erik börjesson såg att vi behövde pengar Så att Erik började med droger Erik började beckna och sälja droger. Han gick med i ett gäng samtidigt som hans mamma var jätte alkolistikt men det var bara för att han vill hjälpa henne och han själv. Eriks mamma åker sedan in till sjukhuset för hon hade ramlat ihop så Erik fick skjuts dit av en av hans gäng medlem och Erik var så stressad att han inte kunde förlora hans mamma också men när Erik var framme så insåg han att mamma var borta. Erik började att supa också då men inte lika mycket som hans mamma Erik hållde fortfarande på med drogerna och becknade. Men en dag så kom ett gäng som ville ha gängkrig Erik var helt berusad och visste inte vart han var han blev slagen några gånger av det andra gänget men som tur så kommer en av hans gäng medlem som räddar Erik och han kallades faktiskt för Abdi. Abdi rädda Erik och tog med han fort till bilen Erik slutade med drogerna och åkte hem till hans lägenhet han hade pengar men han var fortfarande rädd och visste inte vad han skulle göra. Men sen så kom hans kusin Alex och bodde oss han för Erik var helt skräckslagen men sen så började Erik med ett jobb faktiskt ett bil jobb som han säljer bilar på han tyckte det var väldigt roligt och jobbade där ett väldigt bra tag. Erik gillar även att vara Kriminell även fast han inte vill hålla på med det men också väldigt mycket med bilar också så det gillar Erik väldigt mycket
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill hjälpa folk som behöver hjälp liksom så att dom kan få det dom vill ha så att jag liksom kan börja jobba någonstans så att unive alltid har någon/några som alltid jobbar så dom kan få köpa det dom vill ha. Jag vill liksom hjälpa staden. Och så att unive får bättre rp och mindre lall då det är väldigt mycket lall just nu. Jag vill även kunna hjälpa kunder. Jag vill även kunna bli kriminell i framtiden.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo jag vill bli whitelist för att jag har spelat här innan väldigt mycket men jag vart bannad så jag vill bli whitelist igen och kunna hjälpa staden så dom kan få köpa bilar eller trimma eller vad dom vill så att jag kan börja jobba liksom.
Hur hittade du Unive? Min kompis sa att det var den bästa servern och då tänkte jag la att jag måste börja där och på så sätt började jag spela där sen har jag också tipsat mina vänner.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jo mitt mål med mitt rollspel är att jag vill bli kriminell igen då jag har vart det innan här men jag förlorar den så jag vill bli krim igen.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte och kommer aldrig att göra.