Nekad Erik Börjesson | Ban överklagan [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweguuu

Icke Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198264874656

Ditt Hex-ID: 11000011227f6a0

Vad är din discord tagg? H54#9761

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? 30dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för sv-abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för att jag var med min kompis vi var ute och körde cross. Oså hade vi inte vår cross för att den båda gick sönder så då blev vi väldigt sugna på att lalla lite men såklart det är ju inte rätt till att göra det. Iallafall jag och han börjar oss slåss och så så jag tar fram basebollträ och börjar slå han så han dör men då så sv-abusa vi våra perms som jag är jätteledsen för och det kommer inte hända igen för att jag kommer faktiskt inte bli servervakt igen då det här har hänt och jag kommer inte vilja va det heller för att jag vet nu vad straffet kan bli så jag kommer faktiskt inte bli servervakt igen och jag kommer aldrig hålla på med detta som jag gjorde för detta tillfället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo vi var ute och körde cross och vi tänkte att vi drar ut till skogen och kör lite för liksom att det skulle va kul och köra lite cross men då så körde vi så gick båda crossarna sönder så då började vi slåss och så tar jag upp baseboll trä och slår han och sen så abusar vi våra sv perms som jag aldrig mer kommer göra. Men sen så hållde vi på så ett bra tag som vi inte skulle gjort då för det var ju ett sett på lall också så att jag är extremt jätte ledsen och jag lovar verkligen att det aldrig kommer hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban det var 110% mitt fel det var jag som sv-abusade våra perms och lallade lite men det ska jag aldrig i mitt hela liv göra igen jag bryr mig egentligen inte om min krim-roll det är bara att jag vill komma tillbaka till unive för att jag känner verkligen att det är den servern som jag älskar och kommer alltid göra. Jag är ledsen för det som hände och det kommer inte hända igen. För att jag vill inte bli servervakt något mer nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för sunt förnuft båda gångerna då jag var ny till spelet och sladdade på gatan. Och sen att jag har kört på rött ljus i 90km/h men det har jag lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag skulle bara dragit därifrån och inte slått han jag skulle ba skitit i det som jag sa till han men då slog han mig och då så blev jag arg och fortsätte men jag kommer aldrig göra det igen förlåt asså.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag väldigt mycket jag kommer aldrig mer sv-abusa och aldrig mer hålla på och slå så mycket jag är verkligen jätte ledsen att det hände. Jag kommer aldrig göra det igen för jag kommer aldrig mer ansöka till servervakt jag hoppas bara jag blir unbannad för detta kommer aldrig hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka