Nekad Erik Börjesson | Ban överklagan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweguuu

Icke Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198264874656

Ditt Hex-ID: 11000011227f6a0

Vad är din discord tagg? H54#3281

Vem var det som bannade dig? Vet faktiskt inte för kunde inte se för vart ju hackad på mitt dc konto

Hur lång tid var din ban? Vet inte står bara att jag är bannad tror för att jag vart hackad och så har la han skickat något i chatten eller så.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står bara kan inte ta emot inbjudningen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag tror det var för att mitt discord konto vart hackat och då kunde jag inte få tag på det i 2 dagar för det gick inte o få återställning av lösenord men efter några dagar så fick jag det och då bytte jag lösernord fort och kolla om jag var bannad från någon server och då var en av dom unive så han måste ha skickat någon länk eller så men det kommer aldrig hända igen för har bytt lösenord och allt nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte jag vart ju hackad så har faktiskt ingen aning vad som hände innan jag blev bannad men jag tror han skicka någon länk eller så så jag vart bannad. Men när jag insåg att jag vart hackad så var jag först ute med min hund och sen så när jag kom in så såg jag att jag inte kunde komma in på min dc och då så ringde en kompis mig på mobilen och fråga varför skicka du länkar då sa jag Va det är inte jag då fråga han är du hackad så då sa jag tror det för kan inte komma in på det. Sen så prova jag byta lösenord men det gick inte så då testa jag lite varje dag men sen efter 2dagar så funkade det så nu har jag mitt discord konto i säkerhet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det var ju inte mitt fel att någon hackade mitt konto fast endå lite för isåfall måste jag ha ett väldigt dåligt lösenord. Men det kommer inte hända igen för nu har jag ett väldigt starkt lösenord.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga på discorden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag hade discorden innan så skulle jag valt ett starkare lösenord men nu har jag det iallafall och det kommer inte hända igen jag lovar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. att ta starkare lösenord typ.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka