Nekad Erik Börjesson | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sweguuu

Icke Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
47
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198264874656

Ditt Hex-ID: 11000011227f6a0

Vad är din discord tagg? H54#9761

Vem var det som bannade dig? Falken

Hur lång tid var din ban? Vet inte för alltid tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för staff disrespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi hade vart i ett scenario och då tyckte jag inte vi hade gjort något fel och då så drar dom in min krim roll och allt annat så jag är ju såklart ledsen och gråter och då så är jag allmänt sur för att dom gjorde lika mycket fel som mig och då så blir jag arg och säger håll käften men jag skulle aldrig gjort det om inte jag skulle vart ledsen. Jag var bara Ledsen och då flög det ur ur min mun och ni förstår säkert också när ni är ledsna så kan ni säga saker som ni ångrar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var i ett support ärende och tog en grej som vi / dom gjorde och då så joina jag support så prata vi om det och då så pratar vi om det och så kommer Amos och då säger jag så här kan jag berätta eller visa vad som har hänt. Då säger han så här vi kan inte göra något av detta här. Och så frågar han dom andra staffsen om dom ska dra in min krim eller inte och då säger staffsen att vi vet inte det är ditt beslut Amos och då så säger Amos kan du inte visa klippet då och då så säger jag man får ju inte visst visa klipp här och då tog dom det som ett aggresivt sätt och sen så blev jag ledsen för att jag blev av med allt för jag tyckte inte jag gjorde något fel eller så. Och då så är jag ju ledsen och säger hållkäften för att han säger samma sak igen och att jag har blivit av med det. Ni kan säkert förstå själva att om man säger saker när man är ledsen och inte menar det så kommer det komma ut endå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju såklart mitt fel att jag sa hållkäften men det var enbart för att jag var ledsen och grät för att allt hade blivit indraget. Och jag är 110% ledsen att jag gjorde det men det bara kom ut från munnen :(

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga på dcn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej typ inte för att Ordet Hållkäften bara kom ut när jag var ledsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Vill se att du utvecklar din ban överklagan. Välkommen att skriva ny ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin

Tillbaka