Nekad Erik Börjesson | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sweguuu

Icke Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
47
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2006

Vad heter du på discord? H54#9761

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 14.25- 21.30
Tisdag: 14.25- 21.30
Onsdag 14.25- 21.30
Torsdag 13.30- 21.30
Fredag 14.00- 02.00 om inte mer
Lördag 08.00- 02.00 om inte mer
Söndag 07.00- 22.00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat Unive ungefär i 5 månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt så skulle jag försöka få bort alla som lallar eller inte följer reglerna och om folk inte kan rpa jag vill få bort dom från staden. Om jag skulle sett någon hålla på med sånt så skulle jag /svbanat dom om det var illa och /kick om det inte skulle varit så illa. Jag ska även också hjälpa folk som inte kan så mycket så dom kan få veta hur man spelar oså och blir bättre igenom rp och mindre lallande.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa till på servern så det blir bättre rp och mindre lall då det är väldigt mycket lall nu för tiden. Jag vill även bli servervakt så jag kan hjälpa till mycket på servern osv. Det är också att jag har spelat här väldigt länge och tycker att det är väldigt kul. Och att jag slipper skriva /report hela tiden eller /help.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vet att jag skulle kunna göra unive till en bättre plats för jag kommer göra så att unive blir bättre och bättre rp och mindre lall då det är väldigt mycket just nu. Jag kan även alla commans som servervakt då jag har varit det innan och har hjälpt till väldigt mycket. Jag vill att unive ska bli bättre och att unive kan bli väldigt stor. Sen om någon/några skulle göra något väldigt fel så skulle jag /svban dom så att dom kan få sitt straff och sedan efter gått till support och visat så dom får längre ban och då blir det bättre rp och mindre lall.

Varför ska just du bli servervakt? jag ska bli servervakt för jag kommer hjälpa er att få bort så mycket lallare och folk som bryter mot era regler och dom som inte kan rpa jag kommer även gå till support efter ifall dom gör något som inte är okej om jag vill få dom bannade längre. jag kommer försöka med väldigt mycket för att göra unive till en bättre plats så fler personer kan spela och känna att den här servern har inget lall och ass bra rp. jag är också väldigt väldigt aktiv då jag spelar varje dag minst 5 timmar + och på det sättet kan jag hjälpa mer och göra så att rpn blir bättre och alla lallare försvinner. Jag ser också jätte många lallare när jag är ute i staden eller uppe i sandy då folk bara liksom håller på och lallar och förstör för servern. Jag vill kunna få bort alla lallare och göra så att unive blir bättre med väldigt bra rp.

Varför vill du bli servervakt? Jo jag vill bli servervakt för jag vill kunna hjälpa till på servern så den blir bättre och får bättre rp och mindre lall då det är väldigt mycket just nu. Jag vill även få bort dom som inte kan rpa eller bara lallar så att servern blir större och då det kan bli fler som börjar spela på unive. Jag vill även kunna hjälpa support så dom jobbar väldigt mycket just nu då jag tycker dom ska få gå ut och rpa som oss som vi gör just nu. Jag tycker även det är lite jobbigt att skriva /help och /report bara för att man ser någon göra något. Jag vill få bort folk som inte kan rpa och bara lallar från servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommandon /noclip , /spec , /sq sen typ /bringid / kick id / svban / freeze id /toggleid . Jag vill även hjälpa till på servern så unive kan få bättre rp och mindre lall.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad för sunt förnuft då jag var väldigt ny till spelet och inte visste vad det var för något då jag driftade lite för mycket. och att jag vart bannad för sunt förnuft igen då jag körde i 150 i stan då jag hade väldigt bråttom men då ska man ju endå it åka fortare så det var bara ett misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte och kommer aldrig att göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka