Nekad Eriikah | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eriikah

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erika

Vad är ditt discord namn? Eriikah

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 1998

Berätta om din karaktär. Hon heter Nadja Lato, är uppvuxen med en pappa som är grov alkoholist samt sin mamma som är arbetslös så Nadja har fått leva i fattigdom och utanförskap i hela sin uppväxt. Det har resulterat i att Nadja är en stark kvinna som har skinn på näsan som är inte rädd för att säga vad hon tycker eller tänker kring saker och ting. Nadja är 26 år och hennes framtidsplaner är att vara ekonomiskt oberoende och ha ett bra samt lyckligt liv med många vänner och popularitet. Nadja är snäll och trevlig mot dom som förtjänar det, dom som inte förtjänar det kan hon märkas som kall och obrydd. Nadjas intressen är att vara social, skapa gemenskap samt fixa och dona med bilar men också göra olagliga saker som bla. husrån, sälja droger och kriminella saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social Rp, Skulle även själv säga att jag är bra på att rpa och sköta saker snygg och prydligt men också bidra till en form av engagemang till allmänheten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att Senarion handlar faktikst inte om vinst eller status utan att ha roligt och få senariot så pass bra som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har läst och förstått alla regler ni har men den som jag tycker är viktigast är bla. för att man ska rpa som att det är i verkligheten och tänka hur hade tex. nadja gjort i denna situation och agerat utifrån denna händelse?

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, men är ganska ny men har Rpat i totalt 5 månader men även rpat på andra spel så är erfaren

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kommer på just nu, isåfall får ni fråga är öppen för det mesta!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervju på 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka