Ej Antagen Erifk163 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erifk163

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy

Ditt discordnamn: official163

Ange ditt födelsedatum 14 November 2003

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff då jag bryr mig väldigt mycket om serven samt visar väldigt mycket hänsyn och respekt till alla, jag vill hjälpa till och skapa en trygg server där alla känner sig välkomna och rollspelar. Jag gillar att lösa problem samt löser jag det på ett rättvist sätt och inte på ett sätt där det förstörs. Jag kan ta ansvar som är väldigt bra samt lyssna på andra spelare och höra deras parter och hur scenariot gick till och jag kan hålla mig lugn när det kommer till stressiga situationer. Jag kommer göra så alla spelare på Unive roleplay har roligt och får känna sig välkomna till att rollspela på serven, och för den anledning vill jag ta min tid och ansöka till staff på unive roleplay. Jag har stora mål på denna server jag vill bygga mig högt som staff och kunna göra bra ifrån mig så jag kan bygga mig så högt som möjligt. Jag är en bra problemlösare som kommer kunna göra stor hjälp genom att ta support snabbare, kunna hjälpa till och hjälpa till om det sker regelbrott och kunna specca stora scenarion om det skulle bli regelbrott i scenariot. Jag är väldigt hjälsam samt en godhjärtad person som gillar att hjälpa allt och alla, jag kommer var väldigt omtänksam och hjälpa till när som helst och hur som helst. Jag är en person som alla kan lita på, då när jag säger att jag ska göra unive till en trygg community och där alla känner sig hemma så kan jag lova att jag kommer göra det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det mesta på unive fungerar perfekt men det finns lite småsaker, jag tycker att kommunikationen mellan staff och spelare kan bli bättre, ibland känns det som att vissa beslut inte förklaras tydligt och blir till ett missförstånd se blir det kalabalik. Och lite bättre hantering av ärenden. Vissa spelare får vänta i timmar för att kunna få sin hjälp, jag säger inte detta som kritik då jag bryr mig väldigt mycket om serven.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att kunna lösa problemet med kommunikationen då borde man vara tydlig och öppen till spelarna. Jag kommer försöka att förklara beslut på ett korttfattat samt utvecklat sätt då dom förstår ärendet. Jag tänker lyssna väldigt mycket på spelarna sedan ta vidare deras feedback till staffteamet. När det gäller att folk hoppar support så kommer jag vara väldigt snabb samt redo att kunna ta ansvaret och kunna hjälpa till på ett bra sätt så dom får den hjälpen dom behöver. Jag tror jag och staffsen kommer jobba väldigt bra tillsammans samt kunna sammarbeta med varandra så vi hjälper att fixa serven tillsammans och inte bara 1 hjälper att hålla koll på serven.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För att agera på ett professionellt sätt så måste man vara lugn, rättvis samt behandla alla lika. Man ska följa alla regler som finns på serven, och inte skapa trubbel, och försöka lösa problem på ett vuxet sätt istället för att sitta och skrika mun mot mun. Att kunna göra ett bra jobb och visa respekt och hänsyn när du arbetar så kan det bli kallad en professionellt staff arbete.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer försöka planera in tider så jag hinner med både staff arbete samt privat liv, jag kommer inte ta så mycket ansvar på en gång då jag ska börja lugnt samt jobba mig upp långsamt. Men jag kommer prioritera staff arbete före mitt egna rollspel.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på unive sedan 2021 då jag spelade på annat dc konto sen blev den hackad. Men blev medlem igen för några månader igen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på en (annan rpserver) där jag lärde mig hur man hanterar ärenden samt hur jag ska bete mig som en staff. Jag jobbade med att hantera tickets få alla spelare känna sig bekväma samt att dom ska känna sig trygga. Och med den hjälpen samt med den erfarenheten så kommer jag komma till unive och få alla spelare känna sig välkomna samt trygga, och jag ska hjälpa spelare så dom kommer ut med stort leende på läpparna. Jag har erfarenehet av att prata lugnt med folk samt visa hänsyn och respekt till allihopa.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd på att jobba inom alla områden, men jag känner mig mest bekväm som nystartad att börja hjälpa folk i discord samt specca ingame och om det sker regelbrott.

Senast ändrad:
+rep mogen grabb som e kunnig i sin sak, tycker han förtjänar en plats i teamet för
Att kunna hjälpa till och styra servern till de bättre

+rep Riktigt snäll, mogen och pålitlig person. Han är alltid trevlig mot alla, hjälper till när någon behöver det och håller sig lugn i alla situationer. Har bra koll på reglerna och visar respekt mot både spelare och staff. Han har verkligen rätt inställning för att vara staff och jag tror att han skulle göra ett riktigt bra jobb på Unive RP. Rekommenderar honom starkt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka