Nekad ericsson | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ericsson

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070440675/

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? svart challan#0944

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär en ne kille som växte upp i sverige i rynkeby left kriminelt hela livet tills hans mamma dog och då vände hans väld upp och ner. så han började söka jobb men det gick inte så bra efter som han hade prickar i registret och efter ett tag så kom han in på postnord och jobbat där i 1 helt år och börjar tröttna på att åka och leverera packet. så nu går han och tänkte ansöka efter bättre jobb och se hur et går.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är en omtänksam kille sim vill göra trygghet i staden men samtidigt ha lite kul med mina polare.
och för jag är en kille som kan mycket om rp och gillar det väldigt mycket.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad eftersom det jag hittills sett och känt av servern är att det är en väldigt strukturerad server och ett väldigt bra community, det är väldigt hög kavlitet på rp från skyland till alla andra servers, det finns ingen som har så bra rp som ni har, och jag gillar att rpa seriöst.

Hur hittade du Multistaden? jag satt och leta efter roliga rp servers och så hitta jag denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rolspel är att ha så roligt som möjligt och få man karakär till en bra rik snäll person. osm har många vänner och mår alltid bra

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det här är den enda rp jag kör på för det är en seriös rp.

Tillbaka