Accepterad ericsson | Whitelist ansökning [Brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ericsson

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070440675/

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? svart challan#0944

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille som föddes 2001 och växte upp i sverige i rynkeby älskade bilar men levt kriminelt hela sin barndom. stulit bilar och bott på sos hem. sen en dag då han kom ut så fick han reda på att sin mamma hade tagit livet av sig. och då vände hans värld upp och ner. han började supa kanarka och bo på gatan. men efter ett tag fick han nog och bestämde sig för att ta tag i livet och börja om på nytt han sökte jobb men det gick inte så bra han vart nekad om och om igen tills han ansökte till postnord och nu har han jobbat där i 1 år och är less på alla packeten har har kört ut. så han ville ansöka om att bli mekaniker som alltid har vart hans dröm jobb efter som han älskade bilar som liten.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är en kille som vil elva upp till sina drömmar och bli mekaniker och hålla på med bilar specilet snabba. älskar sina kompisar och vill sprida positiv energi.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad eftersom det jag hittills sett och känt av servern är att det är en väldigt strukturerad server och ett väldigt bra community, det är väldigt hög kavlitet på rp från skyland till alla andra servers, det finns ingen som har så bra rp som ni har, och jag gillar att rpa seriöst.

Hur hittade du Multistaden? många vänner körde på den och körde lite på den förut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla min karaktär och ha så roligt som möjligt och sprida positvi energi och utveckla min karaktär så mycket som möjligt. och sen efter ett bra tag bli gangster och börja med sånt igen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope, aldrig för att mutlistaden är den bästa servern som tar rp seriöst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka