- Meddelanden
- 32
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199070440675/
Ditt Hex-ID: ericsson
Vad är din discord tagg? svart challan#0944
Vem var det som bannade dig? swiipe
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han såg mig slå ner en kille
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i min bil på torget och då kommer det upp en grabb till mig och spottar på mig och min bil sen sparkar på den och då jagar jag han och han springer ifrån. jag ville bara prata sa jag men det funka inte han ba sprang sen så sket jag i det och gick till min bil satte mig och sen kom han tillbaka och spotta på mig och min bil och då jaga jag han och han sprang och sne tillsut var jag nog nära för att stoppa han med ett slag i bakhuvudet
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig efter som han tigde om det
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för det en gång innan och det var då jag var helt ny i staden men sen har jag inte blivit bannad för det något mer.
och alla bans jag har fått händer aldrig igen oftast.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slagit till han bara åk där ifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara så agresiv
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: ericsson
Vad är din discord tagg? svart challan#0944
Vem var det som bannade dig? swiipe
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han såg mig slå ner en kille
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i min bil på torget och då kommer det upp en grabb till mig och spottar på mig och min bil sen sparkar på den och då jagar jag han och han springer ifrån. jag ville bara prata sa jag men det funka inte han ba sprang sen så sket jag i det och gick till min bil satte mig och sen kom han tillbaka och spotta på mig och min bil och då jaga jag han och han sprang och sne tillsut var jag nog nära för att stoppa han med ett slag i bakhuvudet
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig efter som han tigde om det
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för det en gång innan och det var då jag var helt ny i staden men sen har jag inte blivit bannad för det något mer.
och alla bans jag har fått händer aldrig igen oftast.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slagit till han bara åk där ifrån
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara så agresiv
Har du läst våra regler? Ja