Nekad ericsson!1 | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ericsson!1

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070440675/

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? svart challan#0944

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille på 20 bast som lever ett tuft liv i nuvarade stunden men left ett ännu håradre liv med papap som drog missbrukare och misshandlat sin mamma. detta pågick då han var mellan 10 och 13. det var den sämsta perioden i hans liv men han hade bestämt att förändra sitt liv helt vid 16 års åldern han började sommar jobba och tjäna pengar för att han pappa åkte in i kåken för misshandel och drog missbruk. så han vart tvungen att tjäna pengar till sin mamma för hon hade inte hittat ett jobb ännu. men han började tjäna pengar till mat för familjen. han hade det bra tills han vart tvungen att flytta till en ny stad som heter unive. den staden hade han inget förutom hans mamma och ett tält under en bro dom leve vid. så han bestämde sig en dag för att gå och söka jobb men det gick inte bra han var ju inte medborgare så han vart tvungen att skriva ett brev till staten vilket han ska skicka in nu.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag gillar rp och kommer komma med många bra scenarion och ha det skitroligt på denna server sen för att alla mina kompisar spelar här och jag med så jag vill ha den med och för att jag vill kunna ha bättre jobb ingame

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? det är sveriges bästa rp server mycket goa folk och bra rp hos det mästa och jag satsar mycket på rpn och försöker ha så kul som möjligt

Hur hittade du Unive? Hörde den genom polare och sett väldigt många streamers köra på denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? att nå min karaktärs topp och skapa och skaffa många nya vänner och ha det jävligt kul på kvällarna samt dagarna med mina polare och skapa många bra scenarion i denna staden men mycket skratt och skönt folk

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope, aldrig för att unive är den bästa servern som tar rp seriöst

Nekad, utveckla lite mer.

Skriv inte all text på karaktären, skriv mer på de andra frågorna. Tips.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka