Accepterad ericsson!1 | Whitelist ansökning [Nemo] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ericsson!1

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070440675/

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? svart challan#0944

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille som bott i denna stad i 4 månader men blev utskickade ur staden av myndigheten men sen så fick han komma tillbaka och nu han letar efter ett medborgar skap

han väkte upp i rynke by en svår uppväxt med föräldrar som bråka hela tiden tillsut så vart det nog han fick flytta till sos hem ochbo där det var inte det bästa stället men han var nöjd med det tills han blev 15 och ville börja gå ut och drick o fest han fick inte det så han rymde därifrån och har levt hemma oss kompisar hela livet tills nu då han är 20 år och var kriminell innan han blev utskickad från staden och tänkte börja om på nytt och försöka med livet igen.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har vart det sen innan har stor erfaren het av rp och har många timmar på servern. har även vart med i gäng varit gäng boss och vidare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? det är sveriges bästa rp server mycket goa folk och bra rp hos det mästa och jag satsar mycket på rpn och försöker ha så kul som möjligt

Hur hittade du Unive? många vänner körde på den och körde lite på den förut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få min karaktär så bra som möjligt och att ha roligt skaffa nya vänner och flera bra rp scenarion som jag redan haft och vill göra fler

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det här är den enda rp jag kör på för det är en seriös rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka