Nekad ericsson!1 | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ericsson!1

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie ericsson

Ange ditt födelsedatum 16 December 2007

Vad heter du på discord? ericsson#3812

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån- 15:30-17:00 sen från 19:00 till 22
tis- 15:30-17:00 sen från 19:00 till 22
ons 15:30-17:00 sen från 19:00 till 22
tors 15:30-17:00 sen från 19:00 till 22
fredag 15:30-17:00 sen från 19:00 till 01:00 eller längre
lör 12-02 om jag inte går nått på dagen
söndag 12-02 om inte jag gör nått pa dagen eller kvällen

Hur länge har du spelat på Unive? i typ 4-5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle ta itt ansvar seriöst och försöka göra rätt beslut så allt bli jämnt. sen efter jag bannat nån kommer jag hoppa support om det är något grovt som händer och jag vill förlänga bannen. sen kommer jag även ddv bilar längst vägarna jag åker på och bilar som förstör för rpn på servern. för jag vet att det är många bilar som står sönder på e4an och folk krockar i dom vilket inte händer ofta irl. så det förstör rpn. kommer revive vid bra bevis på buggar osv. eller om nån kanske rdmar och dödar nån på ett ställe så kommer jag banna personen och sen revive don som blev dödad. kommer kicka vid små fel för att ge folk varningar som visar att det är fel det dom gör. sen om jag har andvänt nån av permsen så kommer jag skriva i sv chatten vad jag använde dom till och jag kommer ta åt mig av kritik jag få exempel om nån säger jag gör nått fel då tar jag åt mig och ska försöka förbättre mig

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? vill minska på staffs jobb om jag är i ett scenario som är fel så behöver inte alla skriva /report utan jag kan vara där och se till så dom som gör fel blir bannade eller varnade. sen vill jag få ut alla lallare och förbättre uplevelsen få servern så bra som möjlig. även kunna underlätta rpn och kunna revive folk som dör av bug osv. för det är många gånger jag o mina kompisar kanske är och rpar och så kanske nån buggar ut bilen och dör så kan jag revive efter som det är bugg. så jag vill alltså lätt på rpn som e buggad och få bort alla lallare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle kunna bidra med roligare rp och mindre lall på platserna jag är på genom att kicka eller banna. kommer underlät för folk som blir rdmade eller vdmade. kommer banna vid alla regel brott så folk lär sig reglerna och genom det så kommer allt bli bättre rp för att folk kommer lära sig rätt o fel på servern om man bannar folk. och då kommer det mesta bli bättre.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag har haft erfaren het av det och är kriminell och tiden jag har vart krimm så kan man stötta på mycket lall och fel på servern. man vet oftast dom flesta reglerna för krimm rollen är en svår roll att få. och sen vill jag bli sv för att vara en mindre typ av support fast ändå kunna medverka med samma grejer typ i närheten av mig. vi säger som att en kille springer runt o lallar på piren ingen staff är där men jag är där o ser allt då går jag fram tar hans id bannar han. sen hoppar jag support och förlänger den.

Varför vill du bli servervakt? för att det underlättar om folk gör fel i ett scenario och man kan se deras id lättare på klippsen istället för att ta upp page up. sen så nu då jag inte är det och ska ta folks iden så kommer det där blocket upp och det resulterar oftast med att folk slutar lalla eller åker ifrån platsen så man kanske inte hinner ta idet. sen så vill jag kunna banna kick och ressa folk om det sker ett regel brott så bannar jag eller kickar. om det sker en bugg så man dör så kan man revive dom

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja det har jag, jag har vet sv förut men blev av med den så jag blev bannad med det var ett bra tag sen kanske 1 och en halv månad sen. men jag kan /sv då skriver man i sv chatt /svban då bannar man en i 60 min /kick då kickar man en. /revive då ressar man. sen så vet jag dom flesta stff kommandon.

Är du whitelistad på serven? ja det är jag har vart det sen jag började på servern

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har blivit bannad för fear rp och det var då jag var ny och inte viste nått sen suntförnuft då jag var ny och skulle hjälpa min kompis till sjukan och jag lootade han men det var it med mening. sen en gång powergaming då jag skulle köra men så krockade jag i dsync. sen en gång för att ha rdm då en kille spottade på mig och snacka om min mamma. sen för vdm en kille sprang ragt ut på vägen. sen för suntförnuft men det var fel kille dom bannade så jag skulle säga 5 st

Spelar du på någon annan server för tillfället?

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka