Nekad ericsnos | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ericsnos

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? peppan#5400

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2004

Berätta om din karaktär. Håge är en man i medelåldern som har bott i en liten by på landsbygden hela sitt liv. Han har alltid haft ett lugnt och stillsamt liv, där han arbetat som lantbrukare och skött om sin gård. Men på senare tid har Håge känt sig allt mer rastlös och börjat fundera på att flytta till en större stad för att söka nya utmaningar och möjligheter.

Efter många funderingar har Håge bestämt sig för att flytta till staden Unive, som han hört mycket bra om. Unive är en medelstor stad belägen vid kusten, med ett rikt kulturliv och många möjligheter till både arbete och fritidsaktiviteter.

Håge har alltid varit en praktisk man som gillar att ta i och arbeta hårt, och han hoppas kunna hitta ett jobb som passar honom i Unive. Han ser fram emot att lära känna nya människor och upptäcka allt det som staden har att erbjuda.

Trots sin entusiasm inför den kommande flytten känner Håge också en viss oro inför det okända. Han har aldrig bott i en stad tidigare och är orolig för att känna sig vilse och överväldigad. Men samtidigt tror han på sig själv och sina förmågor, och är redo att ta sig an nya utmaningar och möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och seriösa RP scenarion då jag vill se servern växa ännu mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte ska RP:a utifrån att det ska gynna mig, man ska utgå från att båda parterna ska kunna vinna i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka