Accepterad Ericoz | Medlem ansökning[Mico]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ericoz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015484406/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Fnacke#0649

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär går under namnet Billy Öhman. Billy är en aggressiv person eftersom redan som liten har han haft det jobbigt i hemmet och i skolan! Delvis är han det eftersom hans mamma dog redan när Billy var 2år i en bilolycka medans Billys pappa är en alkolist. Eftersom pappan var alkolist så spenderade inte Billy mycket tid i hemmet och var delvis mycket ute på gatorna och hängde med kriminella personer. Som sagt så går Billys känslor mycket upp och ner delvis kan han vara trevlig men samt gå i gång negativt och positivt. Billy har hängt ute på gatan redan som 13 åring då han nu är 30 år gammal. Billys intressen är att göra bra business och så älskar han bilar och deras förmågor t.ex snabbhet. Som jag sa innan så har Billy en god förmåga till att förhandla bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för mitt brinnande engagemang till att rollspela seriöst. Och jag tycker då att Unive är den perfekta servern att kunna spela rollspel seriöst eftersom att jag vet att eran server innehåller ett seriöst rollspelande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det seriösa rollspelet och eran erfarenhet inom rollspel.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via min kompis och andra samt twitch streams. Jag har samt fått väldigt mycket rekommendation från kompisar i skolan att jag borde testa era coola server och era erfarenheter inom roleplay.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspel är att utevecklas i min karaktär och att få mitt rollspel som att det vore riktigt livet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få mitt rollspelande till så hög nivå som det bara går samt att utveckla min karaktär så mycket som det går.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inte aktiv i någon server för tillfället därför jag letar efter nya servrar och då såg jag att Unive var en aktiv och en bra server som passar mig eftersom jag är aktiv hela tiden.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka