Nekad Erick Bosse | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erick Bosse

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198852236500/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Hampix#0249

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2008

Berätta om din karaktär. jag har typ spelat på denna serven i typ 1,5 vecka. Efter bara andra dagen fick min karaktär en vän som heter benny sedan har jag blivit vän med många av bennys vänner och dom tycker att jag är snäll och duktig. Nu vill min karaktär börja jobba på riktigt (Aoutoexperten) och börja leva livet som min karaktär önskar att han kan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för jag vill göra denna servern bättre på alla sätt som går. jag kommer vara inne på servern typ alla dagar och jag kommer jobba bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det såg och är en väldigt bra server det är alltid mycket folk inne och det är bra för det gör så allt blir roligare. Alla afärer är bra gjorda.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive igenom att jag var inne på twitch och jag såg en som hette Cosmo och han spelade gta fivem så jag gick in men jag trodde det inte skulle vara så kul men han hade riktigt kul och jag tyckte också det. så det var så jag hittade denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få många vänner jobba hårt samla pengar köpa det jag vill och ha det riktig jävla kul på denna servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha ett bra jobb och ha det kul. Tjäna mycket pengar och jobba bra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka