Nekad Eric0114 | Whitelist ansökning [Alb The pinne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric0114

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198269114516/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric Henriksson

Vad är ditt discord namn? Eric Henriksson#0004

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Magnus Persson. 31 år gammal. Han har brunt hår med blåa ögon, han bryr sig inte så mycket om vad han har på sig så han brukar ha på sig sina arbetskläder hela dagarna. Magnus kommer från en liten stad i Norrköping. Magnus är en väldigt social person. Hans största intresse är bilar. Ända sen han var ett litet barn har han alltid tyckt om bilar.
Magnus pappa var och väldigt intresserad av bilar och ägde en bilverkstad.
Men tyvärr så dog han när Magnus var 5 år gammal. Efter han dog så tog Magnus mamma över verkstan och skulle ge den till Magnus när han blev äldre. När Magnus blev äldre så tog han över verkstan och hoppade av skolan med sina vänner som sen fick jobb där. Magnus har många intressen men det bästa han vet är såklart att fixa bilar med. Han gillar även att racea med bilar som han trimmar och pimpar själv, han brukar inte vinna så mycket men han gör det mest för det är kul. Han har det svårt att hitta nya vänner så han har kvar sina gamla vänner från högstadiet, men dom har väldigt kul ihop.
Dom brukar hur husvagnen och åka så långt ut i Europa dom kan och kolla på bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har bra erfarenhet utav RP. Jag spelar inte för makt och pengar. Jag är väldigt aktiv och en allmänt rolig kille :D

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att RP nivån på denna servern är hög. Folk spelar inte för makt och pengar utan faktiskt rollspelar vilket är precis vad jag söker i en server

Hur hittade du Unive? Blev tipsad av en vän till mig. Sen såg jag att jag redan var med i discord servern sen gammalt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få en rolig upplevelse för mig och för andra

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nix, spelar inte på någon annan än Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka