Nekad Eric0114 | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric0114

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198269114516/

Ditt Hex-ID: 11000011268a894

Vad är din discord tagg? 1Eric

Vem var det som bannade dig? Kevinchang07

Bild på banmeddelande: c12d6644e1860423235c3e74e76af2cb.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom ville dra in min krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för andra gången på 24h blev vi stormade av yakuzan och ner skjutna och så kommer det en kille in på klubben och riktar på när jag ligger ner och skriker upp med händerna. När jag ställer mig upp så har jag fortfarande mitt vapen i händer och han siktar inte på mig så försöker slå han med vapnet men misslyckas och dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban rakt av. Hade varit en rätt bann om han siktade på mig när jag ställde mig upp. I klippet som finns så ser man att vi båda börjar sikta på varandra exakt samtidigt. Jag försöker göra allt jag kan för att inte dö där och mina bästa chanser var att försöka skjuta han när han inte riktade på mig. Känns även som att ni valde att banna för bara för att kunna dra in min krim då jag har test medlem och ni vet att även om jag blir unbannad så får jag inte min krim tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad men var längesen så minns inte vad det var

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja antingen hållit upp händerna eller träffat skottet jag skjuter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka