Eric0114 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric0114

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric Henriksson

Vad heter du på discord? Eric Henriksson#0004

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2002

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00 till 23:00. Sen så kan det blir mer och även mindre vissa dagar

Berätta om dig själv Jag är en 18 årig kille som heter Eric. Jag är en social och rolig kille. På min fritid hänger jag i garaget eller umgås med min familj eller vänner. Jag har sen tidig ålder haft det väldigt lätt med att skaffa vänner och även behålla dom. Jag har väldigt lätt att träffa nya personer och skapa nya relationer. Mina föräldrar har alltid stöttat mig i vårt och tort och alltid trott på mig och därav är dom mina förebilder. Jag tycker om att argumentera och föra olika diskussioner i en lugn ton. Rollspel är ett utav mina största intressen just nu. Tycker att det är väldigt roligt att träffa nya folk och skapa scenarion. Det som är roligt är att det alltid händer något nytt, alla scenarion är inte lika. Jag har även alltid haft ett stort bil intresse ända sen jag var väldigt liten. Tycker om att greja med bilar och speciellt när någon är med och grejar. Har alltid haft väldigt lätt att förlåta folk och tycker att alla borde få en andra chans. Mina "Nackdelar" är nog att jag har för lätt för att förlåta någon och även att jag litar på människor för lätt. Detta har drabbat mig negativt många gånger. Jag tycker att alla är lika värda oavsett om du har en annan religion, hudfärg, annan sexualitet eller liknande. Jag har ALDRIG några förutfattade meningar. Det kan hända att jag får höra en grej om en person men jag skapar alltid min egen åsikt. Ingen kan säga åt mig att inte gilla någon för att hen ser annorlunda ut. Jag bjuder väldigt mycket på mig. Jag är inte den som är blyg utan jag pratar mer en gärna. Har givetvis koll på vart gränsen går ;)

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle bidra till communityt genom att hjälpa till när någon är i behov utav det. Jag skulle varit aktiv i mitt arbete och hjälpa alla som behöver det. Jag skulle hålla koll så att alla sköter sig och följer alla regler som Unive har. Om någon annan staff skulle behöva hjälp med något så ställer jag alltid upp.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive när det var ett helt annat community med annat namn. Men det var först i mars som jag började spela igen. Har varit ifrån fivem ett tag då jag tappade intresse.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag tycker att det är ett bra community med bra staffs. Jag tycker om att hjälpa folk, det är därför jag gör denna ansökan. Jag tycker det är mer intressant att hjälpa folk som behöver än att rp'a. Staff teamet består utav trevliga individer som jag gärna skulle vilja ta del i.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? I och med mina speltider så är jag väldigt aktiv och kommer kunna hjälper folk under dom timmarna. Kommer vara en glad aktiv kille som kommer ta support ärende oavsett vem det är som behöver hjälp.

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit admin och mod på många andra servrar men det var väldigt längesedan eftersom jag tog en paus från fivem i unifär 1 år. Har alltid tyckt det har varit kul att hjälpa folk.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dom simpla. Som sagt så var det ett tag sedan som jag var med i gamet och förmodligen helt annat system på Unive än vad det va för 1-3 år sedan.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Givetvis. Tycker att jag är väldigt lätt lärd och om det skulle vara någon osäkerhet så skulle jag kontakta någon annan i staff teamet! Är duktig på att anpassa mig i olika miljöer och system.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Har inte kört på någon annan server på ett bra tag. Precis innan jag började köra här igen så var jag med och testade en server som aldrig kom upp. Det var då intresset startade igen. Har inte spelat på någon annan server sen jag började på Unive igen.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte mer än att ni har byggt upp ett grymt community som ni ska ha all cred för!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka