Nekad Eric0114 | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric0114

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric Henriksson

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2002

Vad heter du på discord? Eric Henriksson#0004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag från kl 12-23 minst. Sen såklart kan det variera men oftast dessa tider.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader ungefär

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Kicka/ sv banna folk som bryter mot reglerna och även rapportera till staffs med bevis på vad personen gjorde.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Vill hjälpa till. Inte bara för staffsens skull utan även alla andra spelare på servern. Tycker att det är utmärkt ide med servervakter som kan medverka till servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att få personer som inte beter sig bannade eller kickade.

Varför ska just du bli servervakt? Har 1.250 timmar erfarenhet på fivem och är kunnig inom rp och olika regler. Jag är en mogen spelare som vill hjälpa till och bidra.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill medverka med att hjälpa andra spelare och staffs på servern och fortsätta förbättra unive community.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har spelat fivem i över 2 år. Det var ett tag sedan jag var staff så det finns förmodligen nya och mera kommandon men jag är välidgt lätt lärd :)

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Yes blev bannad för sunt förnuft men det var en felaktig bann. Körde fort genom staden men det var mitt i ett scenario och den bannen blev indragen när jag berättade storyn bakom det hela.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej spelar endast på unive och har gjort det nu i 2 månader i sträck

Tycker att du borde utveckla!
Lycka till och ha en bra dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka