Nekad Eric Olsson | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric Olsson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? alex_me2010

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Eric ohsslon, 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, lösningorienterad, stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Eric föddes i Malmö i en rik familj. Hans far drev sitt eget företag, och hans mamma var hemmafru som tog hand om Eric och hans syster. De hade allt leksaker, vänner, och ett liv fyllt av trygghet. En dag åkte familjen till Legoland i Danmark. Det blev en rolig och minnesvärd utflykt. Men när de kom tillbaka till sin herrgård i Malmö möttes de av en fruktansvärd syn någon hade brutit sig in och stulit allt i huset. Pappan gick genast till grannen för att fråga om de hade sett något. Grannen berättade att det var en vän till Erics mamma som hade synts vid huset. Pappan konfronterade kvinnan, men när han kom dit blev det farligt hon försökte skada honom innan hon plötsligt flydde. Efter det började märkliga saker hända. Främlingar sågs ofta stå utanför herrgården, som om de övervakade familjen. Eric levde i ständig skräck. Den där dagen förändrade hans liv för alltid. Och när han fyllde 18 år, bestämde han sig för att lämna allt bakom sig och flytta hemifrån I framtiden kommer Eric att ha sin egen legal eller illegal verksamhet, det vet vi inte. Han vill ha bilar och hus att hyra ut, han vill också ha en familj och många vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? drama, affär och göra allt mer realistiskt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ibland kan man inte vinna och den andra personen kan också vinna för att göra det mer realistiskt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man kan inte lvmna när du håller på att bli rånad till exempel.u får inte döda andra spelare utan en trovärdig rollspelsanledning. Du måste ha motiv i RP för att attackera någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en bra go-kart förare vilket gör att det blir säkert i trafiken.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej! Jag såg att man måste verifiera sig med BankID, men jag bor utomlands och har tyvärr inte tillgång till BankID. Finns det något annat sätt jag kan verifiera mig på eller fortsätta ansökan?

Testa detta
• För dig som vill verifiera sig manuellt:
  • Skriv kommandot /verifieramanuellt i valfri kanal på Unive Roleplay Discord.,
  • Läs igenom informationen och integritetsvillkoren.,
  • Klicka på "Jag godkänner".,
  • Hoppa in i det rum du blir tilldelad och kör igång processen.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
24 timmar har gått

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka