Nekad Eric | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? eric

Vad är ditt discord namn? 1.ericc

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andreas Enander 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Envis, engagerad och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Andreas hade en bra uppväxt, han hade rikligt med vänner. Hans största intresse har alltid varit att träna, både gym och annat. Andreas framtidsplaner är att ansöka till polis då yrket intresserar honom mycket. Han vill även skaffa nya vänner i staden han flyttar in i för att utöka sitt sociala nätverk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra med roliga och kreativa scenarion som gynnar båda parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett bra exempel är att jag som krim utför ett bankrån med hänsyn till att polisen också ska ha de roligt genom att då gripa mig, jag försöker med andra ord alltså inte göra allt för att fly utan jag kan spela för motpartens vinst med.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? minns faktiskt inte, tror lall för 3-4 år sedan när jag var ny till rp.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming - tar info utanför spelet och använder det ingame. powergaming - man rpar onaturligt, som att fortsätta köra en bil efter att man flög ner från ett berg.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 7 dagar efter indragen medlem.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka