Nekad Eric | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? eric

Vad är ditt discord namn? 1.ericc

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Han heter David Holm, han är framförallt en social, utåtriktad och omtänksam människa. Han gillar att träna på gym, hänga med polare och kolla på film. Hans nuvarande yrke är polis och har varit det i snart 3 år. Davids uppväxt var bra och lärorik, han har fortfarande bra kontakt med sina föräldrar och är mycket tacksam. David är alltid väldigt glad och har ett bra temperament vilket inte gör honom särskilt aggressiv. Hans mål är att skaffa vänner och att få utveckla sitt nuvarande yrke, som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig, kreativ och social rp som jag hoppas gynnar alla parter som är involverade. Jag vill skaffa ett brett socialt nätverk och ha roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan spela för att andra parten ska ha roligt också, t.ex. som att bli gripen i ett bankrån för polisens skull.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Såklart

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rpat sen 2020

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Nekad.
Anledning: Svara på frågan kring serverns regler, du behöver ge exempel på några av reglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka