Ej Antagen Eric 123 | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric 123

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
525
Reaction score
18
Vilken chefs-position ansöker du till? Rikspolischef

Vad heter du i verkligheten? Jag heter Eric

Vad är ditt användarnamn på discord? Eric_cool

Ange ditt födelsedatum: 5 April 2011

När fick du medlemskap på Unive? Första gången jag blev medlem på Unive var 10 november 2024 men fick indraget 18 december pga ban. Senast jag blev medlem var 5 januari 2025

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit chef på Båtbolaget där fick jag lära mig om att ta hand om ett team och arbeta tillsammans. Jag har varit befäl på Securitas där jag fick lära mig dem flesta polislagar, fick även lära mig om radio diceplin TTTT (tänkt, tryck, tala, tydligt). Så med mina erfarenheter inom Securitas och Båtbolaget har givit mig goda erfarenheter inom att hålla ett team och arbeta tillsammans.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min planering är att utöka aktiviteten så jag tycker det är bristande för tillfället. Jag vill även själv vara en del av polis kåren då jag kommer vara ute och patrullera och åka på larm. Jag vill även ta ett snack med polis kåren då det för tillfället är brister på att svara i telefon. Får man ett samtal om någon som behöver hjälp då ska man inte låssas vara en pizzeria utan man ska svara professionellt och hjälpa dem som behöver hjälp! Jag vill även lägga tid på att ta intervjuer och anställa så många som möjligt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Måndag 15:40 - 22:00
Tisdag 16:00 - 22:00
Onsdag 15:50 - 22:00
Torsdag 16:30 - 22:00

Udda helg
Fredag 15:00 - 01:00
Lördag 12:00- 01:00
Söndag 12:00 - 22:00

Jämn helg
Fredag 15:00 - 16:00
Lördag -
Söndag-

Har du läst våra grundregler? Ja

Ifall jag blir antagen så kommer jag säga upp min kriminella roll

-rep
Du är säkert vettig, men jag tycker att betydligt mer erfarenhet av ledarskap och/eller polisiärt arbete än detta behövs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka