Antagen Eric 123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric 123

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
525
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Ditt discordnamn: .eric_cool

Ange ditt födelsedatum 5 April 2011

Varför ska just du bli staff? Jag kommer kunna bidra med att vara aktiv i spec och även i tickets. Jag kommer inte arbeta emot spelarna utan med dem. Jag kommer först och främst starta samtal med spelarna innan man tar åtgärder. Detta är ett måste enligt mig då vi vall vara professionella och trevliga. Hellre kvalité en kvantitet. Jag kommer även vara social och trevlig mot spelare och andra i staff teamet. Jag är även för tillfället Medlemskaps ansvarig och har varit det i lite över 2 månader nu.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker funkar just nu är den sociala rp:n jag tycker det är väldigt tråkigt att folk väljer bort att vara sociala och snacka med varandra och inte bara skjuta mot varandra. Jag tycker även att reportlist går lite sisådär ibland under vissa tider av dagen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja med den soicala rp:n så får man snacka med spelarna om den sociala rp:n hur det är osv och hur man kan förbättra den. Sista utvägen ifall det inte hjälper är ju att ta årgärder på dem som inte sköter sin rp. Och reportlistan kan vi lösa ifall alla arbetar tillsammns ifall man hjälper varandra så går det mycket snabbare och enklare.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jo man ska ju alltid vara trevlig med spelarna då det är dem som gör så att servern lever. Vi ska alltid hålla en trevlig ton även ifall dem själva väljer att vara otrevliga. Som staff ska man vara en förebild för dem andra spelarna och hjälpa dem. Man ska inte farma reports. Man ska låta spelarna förklara sin sida av senarion.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga mycket tid på staff arbete och minska med min rp lite så jag har tiden som krävs för att hjälpa spelarna och vara social med dem och visa att vi finns här för dem. Jag kommer såklart inte vara ingame 24/7 då jag även har ett privat liv jag kommer såklart att vara social med vänner och ge dem några timmar av mitt liv.

Hur länge har du spelat på Unive? Första gången jag var inne på Unive var i slutet av spetember 2024 sedan rpade jag tills mitten av december och blev bannad och la av med five m. Sedan kom jag tillbaka igen i slutet av januari och har rpat för fullt sedan dess.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har som sagt varit Ma i 2 månader nu och vet hur loggs och staff arbetet funkar. Har även koll på hur forumet fungerar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja jag är inte beredd att jobba i krim teamet då jag rp:ar som SGT i en mc klubb och är inte redo att lämna den för krim ansvarig. Även donation är jag inte redo att bli då det känns som en väldigt jobbigt område att jobba jnom och klarar nog inte av det ansvaret.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka