Nekad Erfan | Ban Överklagan [Arctic211]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erfan

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199081020050/

Ditt Hex-ID: steam:110000142cd5a92

Vad är din discord tagg? e396

Vem var det som bannade dig? vet inte vad hen heter faktis

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det såg misstänksamt ut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hej jag var i sjukhuset och det var några grabbar där som började slå mig sen kom en annan grabb mitt i allt, och när jag försökte försvara mig själv så hoppade han in och han fick några stansningar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att dett jag gjorde var abslout inte ok och jag ber om ursäkt för dett jag gjurde och dett kommer aldrig hända igen kan jag lova

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare jag belev bannad 1 gång och dett va nåt fell med anticheat så blev jag anbannad dagen efter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag måste bete mig som mänmniska

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska inte slå folk random + specielt i en sjukhus

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess

abslout jag säger inte att du har fell jag säger att jag ångra d jag gjurde och dett kommer inte hända igen min broder

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka