Nekad Erexshadow | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erexshadow

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Erexshadow

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från den norra delen av Los Santos och växte upp fattigt. Men han hade föräldrar som var väldigt snälla och försökte hjälpa han så mycket som de kunde. På senare dagar träffade han en snubbe som hette Milton de blev vänner och var ute på många fester man kunde nästan se han som min bror

Ålder:24
Dåliga egenskaper: Arg och gillar alkolist
BRa egenskaper: Han är hjälpsam och är bra på att lyssna

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och vara en schyst spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar rättvisst så de andra kan vinna som t.ex i en skott losning

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna Några exempel på några av dom är RDM: När man dödar någon utan en anledning Cop bait: när man försöker få polisen efter sig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat hela mig liv med både vänner och på andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: Utveckla din karaktär beskrivning lägg till mera egenskaper känslor namn mm. Samt vad du kan bidra med till servern rp lägg till mera info. Samt utveckla ditt svar på frågan vad innebär det att spela för motpartens vinst i scenarion

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka