Nekad eren145 | Medlem ansökning (swet_mkny)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eren145

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198203256767/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eren

Vad är ditt discord namn? Ghostaren112

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 1997

Berätta om din karaktär. Allt startade som ung när han märkte hur mycket uppmärksamhet man fick genom att ha pengar, han ville också nå dom målen men det kunde han inte då föräldrarna hade knappt pengar till hyran medans hans vänner hade allt de ville ha, det kunde inte han, nu är han 24 åring ilsken man som vill uppnå sina mål genom att jobba och hjälpa de andra som är i samma position som han. Hans intressen är att åka bil samt köpa kläder då han är en shopaholic, men trots all problem som han växt upp med så ska han hitta sin väg upp till toppen oavsett hinder.

Eren Can heter han och är född 1997-08-06 hans intressen är bilar och pengar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med mycket gott på både twitter och blocket, samt att jag vill jobba inom Falck för att hjälpa folket att ta sig fram med sina fordon och att de inte har problem med bilarna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? När jag spelade Unive för första gången så tyckte jag om folket och hur seriöst alla tar detta RP nåt som jag också kommer att göra, jag gillar det sociala som unive har och alla försäljare som jobbar och verkligen gör ett kanon jobb!

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive via Twitch och tyckte det såg väldigt intressant ut och testade det för några dagar sedan och fastnade direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål som sagt är att hjälpa folket som är i samma behov som mig dvs nybörjare och att bli rik som möjligt genom att jobba och skapa kontakter

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att uppnå är att bli rik samt äga en väldigt snabb Bugatti och ha massa kläder, samt skaffa nya härliga vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är endast aktiv på Unive RP för att det är det enda attraktiva för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka