Nekad eren145 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eren145

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198203256767/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eren

Vad är ditt discord namn? Ghostaren112#3154

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 1997

Berätta om din karaktär. Hej, Jag heter Eren men mitt in game är Eren Can. Jag är aktiv minst 4-5 dagar om veckan. Jag har rpat på några andra servar tidigare så jag har lite erfarenheter. Ville testa en ny server för att den jag körde på innan var det många lallare. Har spelat på unive i nästan två veckor nu och vill bli medlem för är lite tröttnat på att bara köra bilar o inte gö något vettigt, jobba på postnord och sånt. Jag vill jobba med något som resulterar i att jag hjälper till i staden och gör den bättre! t.ex. skulle jag tänka mig att jobba som meko,falck,eller sjukvård. vilket enligt mig inte finns så många aktiva spelare.

det var väl det ni får skriva om jag ska utveckla eller om jag har missat något.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med mycket bra scenarion. Jag är ganska aktiv så jag kommer se till att allting går bra i staden. Jag är även väldigt seriös.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt jag har testat andra rp och inget slår denna. Jag gillar alla regler och att folk följer dem

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive via youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli en rollspelare som hjälper andra att utveckla sitt rollspel och även ha kul och skaffa massa vänner. Mitt andra mål är att bli så rik som möjligt genom att jobba och skapa kontakter.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att uppnå att bli rik samt äga en väldigt snabb Bugatti och ha massa med kläder, samt att skaffa nya härliga vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka