Nekad eren145 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eren145

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198203256767/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eren

Vad är ditt discord namn? Ghostaren112

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Eren han är född 1997 han har haft tufft uppväxt, hans mamma dog i ung ålder. Hans mål är att hjälpa människor i nöd och vill att alla ska må bra och vara glada. Han har tyvärr ett hjärta av is och därav inte har några känslor, men vem vet? En kvinna kanske bryter isen och ger honom den varma energin/kärlek m.m

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill höja min karaktär som medlem och vill inspirera andra att följa mina fotspår. Jag kommer bidra till roliga scenarion för att jag kommer vara en aktiv och seriös spelare. jag vill bli medlem på unive för det är en stor seriös server

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En vän till mig rekommenderade mig att ansöka om medlemskap och berättade lite kort om hur det funkar och det matchade mina mål. Fick även höra att det är en bra och seriös server

Hur hittade du Unive? Via en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla mitt rollspel och bli så bra som möjligt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa en tryggare samhälle och hjälpa människor i nöd och lust

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad, utveckla "varför du ska bli medlem på Unive" och karaktärsbeskrivningen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka