Nekad eren145 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eren145

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Ereeen145

Vad är ditt namn i verkligheten? Eren

Vad är ditt discord namn? Ghostaren112

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag är en väldigt driven person som gillar nya utmaningar! Jag är social samt behjälplig i alla lägen. Jag är 24 år och bryr mig om folket runt omkring mig. Mina intressen är träning, hjälpa andra samt älskar och ta mig an nya utmaningar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med positivitet. Med tanke på att jag är ny här på RP så kommer jag ta detta väldigt seriöst. Jag tror att jag kommer ha ett bra inflytande för framtiden. Mina ambitioner är att göra gott ifrån mig samt inspirera andra att bli medlemmar och gå i mina fotspår.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En vän till mig rekommenderade mig att ansöka om medlemskap och berättade lite kort om hur det funkar och det matchade mina mål.

Hur hittade du Unive? Via en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa nya vänner och åstadkomma nya nivåer som jag inte har uppnått.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag är en man på 24 år som älskar nya utmaningar. MItt mål är att bli rik och hjälpa andra när de har tuffa tider. Jag har levt fattigt hela mitt liv och vill så gärna komma upp till toppen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka