Nekad eren145 | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eren145

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203256767/

Ditt Hex-ID: 11000010e7bbfbf (Hex)

Vad är din discord tagg? Ghostaren112#3154

Vem var det som bannade dig? Queentiki

Hur lång tid var din ban? 3 dagar och 9 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC in game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag pratade OOC in-game och det var ett stort misstag från min sida. De hade all rätt att banna mig för mitt beteende var inte OK.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Pratade med 2 personer som var "nya i staden". De ville ha hjälp i spelet osv, jag förklarade att man måste bli medlem på Unive och sa att det kostar för att vara krim.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel, jag borde ha tänkt till och inte sagt saker in game. Som krim & medlem ska man kunna sånt. Min önskemål är ju såklart att ni godkänner mitt Ban överklagan, men jag kan även vänta tills jag får spela igen. Men jag skulle uppskatta mindre tid med tanke på att jag vill spela så fort som möjligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad på lall ao och har inte gjort det sen dess. Jag har även blivit bannad för att jag använde ett jaktvapen på ett fel sätt vilket har inte hänt igen efter det. Därefter så har jag läst reglerna väldigt ofta så att dem sitter i ryggmärgen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte använda ord som låter konstiga i RP sammanhang.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Detta kommer absolut inte att hända igen. Jag har verkligen lärt mig detta och kommer ta detta på fullaste allvar! Jag ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

OOC är aldrig okej inom rp.
Det blir så sjukt tråkigt för alla som vill vara seriösa.
Jag nekar din överklagan då jag tycker du behöver tänker efter lite på din rp välkommen att göra en ny överklagan om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka