Nekad Er1kzz | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Er1kzz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/er1kzofficial/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Er1kz#1407

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2021

Berätta om din karaktär. Li Chang flyttade vid 2-årsåldern ifrån Kina. Påväg till flygplatsen var hans far med om en kollision och blev bragd om livet. Li har aldrig varit nära sin far så hans död var självklart tuff men påverkade inte Li så mycket. Li är en glad och sprallig 26-åring med en passion för bilar och vänskap. Skolan var en svår del i Li's liv då han sticker ut och hans klasskamrater tyckte att han var konstig. Efter gymnasiet började Li jobba på Ica och fick vänner som var liknande han själv vilket gjorde att han kunde vara den person han är framför dem. Han har sedan Ica testat runt olika jobb inom samma bransch men har inte hittat helt rätt än. Hans fritidsintressen är bl.a umgås med vänner och "nöjesåka" i sin bil. Han har inte så mycket kontakt alls med sin familj och är därav lite ensam. Jobbet är också en viktig del i Li's liv även om det inte känns som helt rätt arbetsplats. Hans dröm är att köpa en amerikanare och bara leva livet vid pensionen. Han har en vän vid namn Josef som är en nära vän sedan barndomen, Josef är i princip den enda vännen som Li hade genom skolan. En vän som han är extremt tacksam över att han har.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har extremt lång erfarenhet av RP, runt 4000 timmar och 5 år. Jag är extremt aktiv, bidrar till mycket social RP och bjuder på många skratt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har tidigare spelat på Multistaden och det känns som att Unive är steget i rätt riktning. Riktningen mot en riktigt bra och seriös server som jag vill ge en chans.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är långa scenarion, mycket skratt och mycket RP med så mycket folk inblandat som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att skapa relationer, köpa någon bil och leva ut min karaktärs drömmar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
 
Nekad, Bra karaktärsbeskrivning men vill att du ska utveckla dina mål lite mer.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top