Accepterad Eprox | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eprox

Icke Medlem
Meddelanden
1,048
Reaction score
65
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Multistaden/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mateo

Vad är ditt discord namn? Eprox#3590

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Kanske gör fler karaktärer i Framtiden men karaktären jag kommer att börja med är Angela Badham som har flyttat ifrån staden Stockholm till Unive han är en väldigt positiv person och glädjespridare Angelo försöker skaffa många nya vänner men han litar inte på vem som helst eftersom han har blivit sviken många gånger under sitt liv. Innan Angelo är den han är idag var han än väldigt Kriminell man som gjorde väldigt många olagliga saker och under tiden han var kriminell så blev han sviken av många av sina närmsta. Angelo är en man som har bruna ögon brunt hår 189 cm lång. Angelo är idag inte kriminell och vill gottgöra allt det han gjort med att bli polis vilket han söker till i multistaden för att han vet hur farligt det kan vara på gatorna efter allt han har gott igenom. Angelo är 23 år gammal. han känner inte sin Mamma utan bara hans pappa som är väldigt sjuk. Han har ingen annan släkt än sin pappa vad han vet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är väldigt positiv och kommer att vara väldigt aktiv. Jag har rp,at i över 2 år så jag kan min grej ifall man säger så.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Skön server, känner de flesta, högt spelarantal

Hur hittade du Unive? Minns inte då det var typ 1 och ett halvt år sen jag börja spela på unive RP

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra med roliga och utvecklade scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha kul med andra på servern och som sagt skapa roliga scenarion osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej tog en paus från RP ett bra tag och tänkte ge det en chans igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka