Accepterad Eprox | Ansökan till Servervakt [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eprox

Icke Medlem
Meddelanden
1,048
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? Mateo

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Eprox#6666

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det är som sagt sommarlov nu vilket gör att jag kommer och är extremt aktiv på servern,forumet, och discorden hela tiden.
Men när det inte är sommarlov så är jag även superaktiv då det mesta jag gör på min fritid är att vara på min dator.

Jag tränar på:
Tisdag: 17:30 - 19:00
Torsdag: 17:30 - 19:00
Lördag: 12:00 - 13:30
Söndag: 12:00 - 13:30
Annars skulle jag säga att jag är aktiv hela dagen ut.
Men jag skulle säga att jag är aktiv från ungefär 10:00 till 07:00 nu på sommarlovet
När det är skola är jag aktiv från 16:00 till 02:00 typ
Ibland mer ibland mindre.

Hur länge har du spelat på Multistaden? 7 månader +

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Inte så mycket skillnad från vad jag gör nu, vara aktiv och kicka folk som inte kan bete sig och rdm,ar vdm,ar osv

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag är extremt aktiv på multistaden och är den ända servern jag spelar på. Med andra ord vill jag hjälpa till.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Sprida positivitet och kicka lallare så att folk som är nya får än bättre bild av server utan lallare.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är väldigt aktiv och trevlig. :)
Jag är bra på att lösa ut problem och jag vet hur jag ska reagera i olika situationer då jag har varit staff och servervakt innan för ungefär 1 månad sedan.
Jag kommer att ta denna rollen väldigt seriöst och kommer inte abusa eller använda mina perms till min egna fördel jag har också nu lärt mig att jag aldrig ska bringa eller gå ooc mitt i ett scenario utan att jag ska spela färdigt det sedan kontakta staffs och berätta vad som har hänt.
Jag vet hur man ska arbeta som servervakt till exempel ifall någon gör något grövre så ska man klippa och skicka in videobevis till högre staffs och låta dom ta över där ifrån för att dom inte bara blir kickade utan att staff kan banna dom för det dom gjort.
Medans ifall det är något mindre till exempel att dom inte kan bete sig eller småfel så kan man kicka dom.

Varför vill du bli servervakt? För att ny folk som kommer in på servern inte ska blir rdm,ade så att dom känner att det är en oseriös server som man kan bete sig hur som helst på utan att det finns servervakter och staffs som agerar i såna lägen. Jag vill också bli servervakt för att kunna göra så att rp,en allmänt blir bättre än vad den redan är på servern. Jag tycker att det är kul att hjälpa till på servern. Jag vill samt visa med servervakt att jag är pålitlig då jag har tänkt mig att bli staff. Jag har också sett att vissa staffs ibland kan ha det lite stressigt och jag skulle gärna vilja hjälpa till så att staffsen hinner med att hjälpa fler

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har somsagt varit Sr.Admim på multistaden tidigare med tyvärr blev jag borttagen men jag har fullt ut goda kunskaper till alla kommandon.

Är du whitelistad på serven? Såklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har varit banna någon gång för flera månader sedan men minns inte varför

Spelar du på någon annan server för tillfället? Absolut inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka