Accepterad Eprox | Ansök till whitelist ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eprox

Icke Medlem
Meddelanden
1,048
Reaction score
65
Användarnamn: Eprox

Vad är ditt namn i verkligheten? Mateo

Hur gammal är du? Jag är 15 år gammal / 2005-05-08

Vad heter du på discord? Eprox#7527

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kollar Whitelist ansökningar flera gånger om dagen. Jag har som sagt varit WL-Ansvarig innan och då tog jag väldigt mycket ansökningar hela tiden då jag har mycket fritid till att kolla på WL ansökningar. Jag kollar inte bara WL ansökningar på min dator utan jag kan ibland ta en titt från telefonen osv. Men jag kan dock inte ta muntliga från något annat än pc då jag vill att det ska ske professionellt med en bra mic osv.

Hur aktiv är du i discorden? jag är vädligt aktiv i discorden från både telefonen och dator. Jag skulle säga att jag är inne nästan hela tiden under dagen kvällen och natten

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För att jag vill att det skall bli en så seriös server som möjligt med så bra RP som möjligt med ett roligt community och de att de flesta seriösa servrar i Sverige är whitelistade För att det inte skall komma in trollare och moddare men just multistaden tycker jag inte har moddare alls då På grund av vårt anti-cheat men jag tycker att det är kul att hjälpa folk som vill bli Whitelistade på grund av att dom till exempel vill bli polis brandman och så vidare.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag är en vädligt rättvis person som kommer att ta rollen seriöst. Jag är väldigt aktiv i discorden och på forumet. Jag är samt vädligt trevlig. För att jag är kunnig sedan tidigare då jag har varit WL-Ansvarig på multistaden innan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara Multistaden som gäller för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka