Nekad Epiefe | Medlem ansökning [Moon_boy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anx

Icke Medlem
Meddelanden
554
Reaction score
224
Vad är ditt namn i verkligheten? Efe Pektas

Vad är ditt discord namn? TiP Epi ish#3059

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Folke, Fjällborg och är 40 år gammal, Hans intersse är nog mest att köra bil och spela fotboll i fritiden. Men när han var liten så drabbades han av ADHD som gjorde så att han rörde sig ganska mycket så det är svårt för honom med sina vänner för att andra personer vill ha lugna kompisar som inte rör på sig ganska mycket. Men han hade en vän som var lojal och hjälpte honom med hans ADHD grejer. Så då började Folke hopp att stå för ADHD och ville leva normalt hans drömjobb var att jobba på mekonomen så tog han en interview så började han jobba där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Oftast när man är medborgare på unive så brukar man oftast vilja söka jobb eller bli kriminell. Men om man ska ha jobb så måste man bidra med bra respect och inte vara dum mot sina egna kunder! Jag kan bidra med att ha en jättebra RP level för att jag har haft ganska många jobb innan jag fick indragen. De jobben som jag hade är de följande Mekonomen P-A Vianor och polisen. Om man ska ha jobb så kan man aldig lalla men att jobba och ta det på alvarligt. Aldrig lalla. Så jag kommer bidra med att hålla en jätte hög RP Level och jobba på!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså enligt mig så i ett scenario så får man aldrig c logga! Men även om du vinner eller förlorar scenarion så ska du ha en rolig RP nivå!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min kompis som rekommenderade servern till mig och sen dess har jag verkligen fastnat i rollspelandet.

Nekad, utveckla fråga ”Berätta om din karaktär” och fråga ”Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?”

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka