Inaktuell Epiefe | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anx

Icke Medlem
Meddelanden
554
Reaction score
224
Vad är ditt namn i verkligheten? Efe

Ditt discordnamn: TiP Epi ish#3059

Ange ditt födelsedatum 1 December 2009

Varför ska just du bli staff? Jag skulle nog vilja vara staff för att jag vill hjälpa de andra på servern utveckla denhära servern så att alla personer kan spela den här servern utan några problem. Och jag älskar hjälpa personer med grejer de inte kan göra själv här på servern. Jag kommer vara jätte aktiv på helper/staff grejer om du kollar där nere kommer du se hur länga kommer vara aktiv per dag om det inte händer något. Exp att min pappa säger att jag behöver stänga av någongång då och då eller om jag ska till min farmor eller någon annanstans annars så kommer jag vara ganska aktiv på servern också utanför servern alltså på discord.

När jag startade på denhär servern så var ganska mycket lungt på support eller donation eller någon annan kanal men nu finns det mycket staffs och helpers men inte många som är i support eller servervakternas interviewer. Så det är därför jag vill bli staffs/helper. Så att jag kan iallafall hjälpa att personer på support får hjälp av mig eller någon annan.
Alltså att få support och skulle nog vara bäst för mig för att jag har inte köpt i den här servern men tänker göra kanske krim.

Om nu jag skulle bli accepterad så skulle jag först hjälpa de personerna i support så om ni skulle accepterad mig så skulle jag hjälpa servern ganska mycket. Mina vänner har också varit helpers så de säger att de älskar jobbet de har och vill fortsätta. Men när jag är i support och hjälper en personer så ska jag vara ganska vänlig och snäll och respect. För det händer mig att jag är i support i flera timmar och det är jobbigt och vill inte att alla ska känna det.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag Skolan När det är lov.
15.20-18.35 18.35-21.00 träning
Måndag
09.45-22.30
Tisdag
15.45-21.00 Tisdag
10.00-22.30
Onsdag
14.45-17.30 17.30 19.00 träning Onsdag
09.00-22.30
Torsdag
15.45-18.30 18.30- 20.00 träning Torsdag
11.00-22.30
Fredag. 13.20- 23.30
Fredag
Lördag 09.00 23.30 09.00-23.00

Söndag 09.00 16.45 16.45-18.30 Träning 18.30-21.30

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat Unive i 6 månader nu! Mina kompisar Monkyy och Isaaskillz rekomonderade det.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej! Men ser ganska mycket fram imot det men just nu så har jag en interview om att få en servervakt plats i servern som jag ser ganska mycket fram imot men jag har sätt att de inte i närheten har samma grejer. Servervakt har ett jobb att skydda och fixa om någonting är fel i serven men de kan inte ge varningar eller kicka, Banna personer från servern. Men staffs har mycket mer att göra än PVs de kan banna personer eller kicka personer om någon gör fel. Som om Ig man skriver /report så måste kolla det och kanske banna om någon om den gör någonting fel eller vill någonting som om man är polis och har tappat sina nycklar så om han skriver /report kan jag få nycklar? Så ger du han polis nycklar så är det löst. Så staffs hjälper dig i servern som jag också vill göra. Men har ganska mycket enfarenhet ändå.

/goto (id) (det är när du tpar till en person)

/ban (id) (anledning) (tid) (det är när du bannar en person från servern)

/unban (id) (anledning) (du unbannar en person för att det är t.ex en felaktig ban)

/kick (id (anledning) (det är när du kickar en person från servern)

/svban (id) (anledning) (tid) (du bannad en person i max 1 timme)

/sc (det är chatten som bara staffs kan se)

/freeze (id) (du fryser en person så att personen inte kan röra sig)

/unfreeze (id) (det är när du redan har fryst en person så slutar du freeza honom)

/revive (id) (det är när du gör så en person lever igen)

/dva (meter) (det är när du tar bort olika fordon för att de bara är i vägen)

/noclip (det är när du kan flyga omkring över mapen osynlig)

/who (id) (du kollar vilka roller en person har)

/setjob (id) (jobid) (du ger en person anställning till ett jobb)

/togglename (du ser alla personer i din omgivnings namn) (steam namn)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support för att jag vill hjälp de personer som vill ha hjälp på support eller RP för att hjälpa de som behöver in game

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej Jag är redo att hjälpa de personer som behöver min hjälp på support och med allting och alla grejer jag får!

Senast ändrad:
++rep tycket hans ansökan var bra

Min Dc Tryhard-Kaan#7156

1671744390557.png++

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka