Nekad EPIC_blizzard | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

EPIC_blizzard

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198965341496/

Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? EPIC_blizzard#0537

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2007

Berätta om din karaktär. Namn: ducky riccardo

ålder: 21 år

Allmänt. ducky är uppväxt i en liten by utanför malmö. Han är ensam barn och har en stöttande familj. Han har inte bott i satden innan. Nu har han flyttat till staden och letar ett jobb relaterat med bilar, för att ducky har varit intresserad av bilar sen han var ett barn. Han gick ut högskolan som en makaniker. han har sommar jobbat hos mekonemn innan och kanske vill börja jobba som det.
Ducky är en väldigt skön killle med öppet hjärta. Han blir inte ofta arg och är lungn.

ooc: nu hoppas jag att jag bli godkänd för att detta är min åttonde gång jag ansöker så jag håller tummarna åter igen. liksom jag vet inte ens vad jag ska utveckla nu mer

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag bidrar med en seriös rp. jag gillar också att lära folk saker. till exempel nya personer.
jag är också väldigt aktiv på serven. Sedan så är jag inte en toxic person och blir inte arg på männsikor. jag är allmänt lungn.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som har fått mig intreserrad är all postiv feedback ni har fått och den seriösa rp

Hur hittade du Unive? genom cosmo_bt på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att utveckla min rp till en bättre nivå i olika senario och kunna anpassa mig i olika senario.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? samma som där uppe och bara ha kul med alla jag spelar med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka