Nekad EPIC_blizzard | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EPIC_blizzard

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198965341496/

Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? EPIC_blizzard#0537

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ducky riccardo och är en snäll individ. Han växte upp med bilar. Han har höllt på med bilar. ducky gick ut högskolan som mekaninker. han är förtillfäligt arbetslös men letar efter jobb som mekaniker eller bil försäljare. Ducky är en snäll person med ett gott hjärta. han brukar inte ta åt sig när folk skirker på han.
Duckys mål med livet är att köpa sig några bilar och gå på car meets. Ducky kan väldigt mycket om bilar så han passar som en bil försäjare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag bidrar med en seriös rp och jag vill bara spela på en serisö rp server

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? eran feedback och seriös rp ni har på serven

Hur hittade du Unive? genom cosmo_bt på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utveckla min rp till en bättre nivå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att utveckla min rp till en bättre nivå och bidra med en serisös rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej :( (hoppas jag kan bli godkänd nu då)

Nekad, utveckla mer på Karaktär och varför du ska bli medlem. Gör en ny om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka