- Meddelanden
- 55
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198965341496/
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas
Vad är ditt discord namn? EPIC_blizzard#0537
Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter ducky och är 21 år. han är uppväxt och bor i en liten by utanför malmö. Ducky var mobbad i skolan på grund av hans vikt. han var riktigt ledsen och började hålla på med bilar. nu har han gått ut högskolan som en mekaniker. han och hans kommpis har en liten bil firma i malmö. Där dem reperar bilar och bygger bilar.
han är för tillfäligt arbetslös och letar effter ett jobb som mekaniner eller bil försäljare.
ducky är en välldigt snäll kílle som bryr sig om sina kompisar och väljer inte sida när dem bråkar. Han blir inte arg utan är lungn hela tiden. han kan ta kritik och gillar inte när människor är aggresiva.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill spela på en server med seriös rp och bara ha en kul tid med dem jag spelar med
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig intresserad av unive är alla saker som finns att göra i servern och all postiv feedback och att ni är den bästa servern i sveirge enligt många.
Hur hittade du Unive? genom cosmo_bt på twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med Rollspelandet är att utveckla min karaktär som mycket som möjligt och ha kul när jag spelar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål som jag vill uppnå på unive är att min karaktär ska utvecklas så mycket som möjligt och ha kul!!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte för detta är min förtsa rp server
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas
Vad är ditt discord namn? EPIC_blizzard#0537
Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter ducky och är 21 år. han är uppväxt och bor i en liten by utanför malmö. Ducky var mobbad i skolan på grund av hans vikt. han var riktigt ledsen och började hålla på med bilar. nu har han gått ut högskolan som en mekaniker. han och hans kommpis har en liten bil firma i malmö. Där dem reperar bilar och bygger bilar.
han är för tillfäligt arbetslös och letar effter ett jobb som mekaniner eller bil försäljare.
ducky är en välldigt snäll kílle som bryr sig om sina kompisar och väljer inte sida när dem bråkar. Han blir inte arg utan är lungn hela tiden. han kan ta kritik och gillar inte när människor är aggresiva.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill spela på en server med seriös rp och bara ha en kul tid med dem jag spelar med
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig intresserad av unive är alla saker som finns att göra i servern och all postiv feedback och att ni är den bästa servern i sveirge enligt många.
Hur hittade du Unive? genom cosmo_bt på twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med Rollspelandet är att utveckla min karaktär som mycket som möjligt och ha kul när jag spelar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål som jag vill uppnå på unive är att min karaktär ska utvecklas så mycket som möjligt och ha kul!!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte för detta är min förtsa rp server