Nekad EPIC_blizzard | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EPIC_blizzard

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till Club De Muñeño

Vad heter du IRL? Jag heter Andreas

Vad heter du på discord? Mitt discord namn är EPIC_blizzard#0537

Hur gammal är du? jag är 07a, vilket gör mig 14

Hur många timmar har du på Fivem? jag har lite mer än 250 timmar på FiveM (senast jag tittade)

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill utveckla klubbens rp nivå samt min egna. jag strävar efter att göra påslag på RP nivån här på Unive. Att föregå med gott exempel och leda företaget framåt anser jag att jag är kapabel till. Jag vill lösa problem och hålla en stabil och fungerande service som Muñeño chef. Jag anser att jag är en bra chef då jag har erfarenhet inom administration, ledning i form av projektledning samt ledning av gemenskap och nätverk. Jag är lösningsorienterad och driven inför nya utmaningar, jag vill bilda relationer och bygga på dem som jag redan har. Jag vill utveckla Muñeño mer än vad det är nu och känner att jag har kunskapen att göra det. Muñeño har rätt dyra priser och jag vill se till att folk får hjälp med att ha kull en natt ute med sina kompisar. . Jag vill ha en bra styrka av anställda som är aktiva och håller en hög RP nivå. Jag vill medföra att jag har visioner fö rMuñeño , jag hade visioner för Meko och sjukvården på en annan server. (den servern var inte så stor och meko jobbade med att trimma bilar också. Så jag kan använda Chef menyerna)men jag känner att jag kan göra mer på Muñeño. Jag vill driva Muñeño framåt mot en utveckling till bättre RP så att fler går till Muñeño och inte the palace. Jag vill skapa fler jobb och skala upp så att Muñeño blir mer använt. och den RPn vill jag utveckla.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Muñeño i 2 dagar och har redan varit med på 2 fester. Jag har hjälp till att styra upp stället när det har varit kaos och fick ta över som bartender en gång också. (jag är vakt då) jag lärde mig allt riktigt snabbt och jag kan alla priser utantill. Jag har varit chef på andra servrar. Där jag var chef för mekonmen och sjukvården/landstinget. Jag kan använda chef menyn så det är inte så svårt. Sedan måste ha en hög rp nivå oxå och det har jag. Jag var ju chef för sjukvården och då behöver man en riktigt hög rp nivå. Men du behöver inte en lika hög som en chef för en klubb. Men ändå en rätt så hög. Så det har jag. Kortfattar: ja jag har erfarenhet som chef och annstäld hos muñeño

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Olle Svensson och är bror med Steffan svensson och Karl svensson är 20 år gammal. När Olle var liten så bodde han och hans svenska familj i Umeå. I Umeå hade familjen det väldigt tufft och hade svårt att betala för mat och boende. En dag när Olle och hans familj skulle ut och gå så sprang en man fram till dem med en pistol, som jag skrev tidigare så var Olles familj väldigt fattiga så de hade inget att ge. Rånaren sköt då Olle föräldrar och han fick vittna det framför honom, en svensk familj såg när detta hände och de tog in Olle i deras familj. Det tog väldigt långt tid för Olle att komma in i familjen men tillslut så började han lära känna dem och de hade roliga stunder tillsammans. Familjen flyttade sedan till Sverige och när Olle var 18 så flyttade han ut. Lite senare när Olle hade flyttat ut så var det dags att tjäna lite pengar.
et hade gått väldigt dåligt för Umeå i skolan så han valde att hoppa av. Han började lära känna lite folk på “gatan” och tillslut hittade han några som såg potential i honom, personerna som han träffade gav han några marijuana frön och sa till honom att han skulle plantera dessa och sen sälja det som växte ut. Olle var väldigt ny till droger så han fick ringa sin kompis som han hade varit vän med sedan lågstadiet, han hette Tommy. Olle fick flytta in i hans lägenhet och de började plantera fröna. När gräset växte upp så tog de bladen och gick till han som gav dem fröna. Han sa åt dem att de skulle rulla gräset i Rizla och försöka sälja det till folk. Olle och Tommy gick ut och började sälja det till folk, de bodde på ett väldigt bra område så det tog inte så långt tid för dem att sälja det.
De levde på detta i ungefär ett år, efter ett år så tröttnade de på att plantera droger så de ville göra något mer. Olle frågade runt lite och han fick tag i en som sålde två pistoler. Olle och Tommy köpte pistolerna och de började planera för att göra ett juvelerarrån. De började med att bestämma vilken butik de skulle råna, Olle och Tommy åkte runt lite och hittade tillslut en väldigt bra butik att råna. De planerade rånet och skaffade sig en båt som de kunde ha som escape plan. Olle och Tommy gjorde rånet och de lyckades med det. De behövde ligga lågt efter rånet så de valde att flytta ut ur staden, så de flyttade till Unive RP sverige där de kan ligga lågt. Olle och Tommy tappade pengarna när de skulle åka med båten så de börjar från scratch i den nya staden. Tommy valde dock att flytta till en annan stad så Olle är själv.
Olle älskar att festa, han gillar även att umgås med andra personer och bara ta det allmänt lugnt. Olle största intressen är racing, han älskar att kolla på race och även att köra själv. Olle brukar festa på fritiden och nu älskar han sitt jobb hos Muñeño för att han får göra det varje dag och nu hoppas han att han blir chef där så han kan festaoch hålla på med fester. dagligen.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar:
discord: från 07 till 22
ingame: från 16 till 22

Helger/lov
Discord: 09 till 02
ingame: 10-02

Dessa tider kan ändras om jag är på semester/röda dagar eller något stort att plugga till.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart, bästa servern ju.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, skulle jag aldrig göra

Har du läst våra Regler? aa, det är klart

Jag skrev att jag har jobbat där 2 dagar. Men idag har jag jobbar där 3 dagar. Så ni får kolla när jag har skrivit ansökan för att få reda på hur länge jag har jobbat där. För det ändras varje dag ni inte läser

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka