Nekad EPIC_blizzard | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EPIC_blizzard

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till Trygghansa

Vad heter du IRL? Andreas

Vad heter du på discord? Min dc tagg är EPIC_blizzard#0537

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har spelat ungefär 250 timmar på FiveM varav nästan all tid är spelad på Unive och jag ser en framtid där jag fortsätter spela inom nära framtid för att utveckla min RP, bli en större del av Unive och vara med i Unives utvecklande framtid.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill föra företaget framåt medans jag utvecklar min egen RP, jag strävar efter att göra påslag på RP nivån här på Unive. Att föregå med gott exempel och leda företaget framåt anser jag att jag är kapabel till. Jag vill lösa problem och hålla en stabil och fungerande service som Trygghansa chef. Jag anser att jag är en bra chef då jag har erfarenhet inom administration, ledning i form av projektledning samt ledning av gemenskap och nätverk. Jag är lösningsorienterad och driven inför nya utmaningar, jag vill bilda relationer och bygga på dem som jag redan har. Jag vill utveckla Trygghansa mer än vad det är nu och känner att jag har kunskapen att göra det. Trygghansa har rätt dyra priser och jag vill se till att folk får hjälp med reparation av bilar. Jag vill ha en bra styrka av anställda som är aktiva och håller en hög RP nivå. Jag vill medföra att jag har visioner för Trygghansa, jag hade visioner för Meko på en annan server. (den servern var inte så stor och meko jobbade med att trimma bilar också. Så jag kan använda Chef menyerna)men jag känner att jag kan göra mer på Trygghansa. Jag vill driva Trygghansa framåt mot en utveckling till bättre RP så att fler ringer Trygghansa och inte Mekonomen. Jag vill skapa fler jobb och skala upp så att Trygghansa blir mer använt. och den RPn vill jag utveckla, att det inte bara blir att man försäkrar bilar utan att man håller en konversation och faktiskt gör det till ett mindre scenario. Trygghansa har potential att bli lika stor som Mekonomen och jag vill vara den som bygger på den potentialen och ser till att saker och ting händer för både kunder men även arbetare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ingen tidigare erfarenhet av att jobba på Trygghansa, däremot har jag varit chef på Mekonomen vilket är väldigt likt. Jag förstår konceptet och uppbyggnaden samt vilken påverkan på staden företaget resulterar i. Jag är utmätningssökande och letar ständigt efter nya utmaningar och ser potential i mycket jag gör. Jag är mogen och agerar med sunt förnuft, När jag var chef på Mekonomen så jobbade där under ett par veckor som chef, jag drev företaget till det bättre. De anställda fick en positivt inställning till hur jag tog hand om allt. Jag visade respekt till de anställda, utökade effektiviteten av tjänsten och prioriterade mycket av min tid till att faktiskt vara dedikerad i arbetet och utvecklingen. Jag tyckte det var riktigt roligt att vara chef och faktiskt göra en direkt förändring på en så stor skala. Mekonomen är en stor verksamhet av Unives helhet, jag ser inte Trygghansa på samma sätt men jag ser lösningar och ändringar att tillföra för att uppnå mer arbetstillfällen samt en större påverkan på staden.. Trots att jag inte har erfarenhet av direkt faktiskt jobb på Trygghansa så känner jag att jag är rätt man för jobbet, jag har tidigare erfarenhet av att vara chef, jag har ett driv, ett intresse av problemlösning och utveckling. Tidigare har jag jobbat på Båtbolaget och RTJ där jag snabbt fick en relation till chefen och kunderna, jag var aktiv dagligen och jag har fått känna på hur det är att vara arbetare. Jag vill medge att arbeta på Båtbolagetoch att vara arbetare generellt var roligt, man får en annan relation till kunderna. Men jag kände mig mer hemma på Mekonomen som chef, att ta hand om och att föra något framåt gör mig mer motiverad, att få direkt fram konkreta resultat och förbättring är högt upp på min prioriteringslista.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Olle Svensson och har under många år varit intresserad av musik, det är ett brett intresse men har sin favorit-genre Hiphop & Jazz. Olle är även intresserad i bilar och den branschen, men det är inte det enda hans hobby är. Olleär mycket för att skapa relationer och stärka dem, han umgås mycket och lägger vännerna i prioritet. Att ha en bra relation med nära och kära kommer han att vinna på i längden. Olle har nyligen flyttat in i staden, har tidigare erfarenhet i bil branchen. Han ser nya möjligheter och ser fram emot att binda sig till ett företag där han kan stanna utveckla både företaget men även sig själv i form av personlighet samt relationer. Olle Svensson har haft en kusin som har varit medborgare i staden innan, Olle flyttade hit pga billigare lägenhetspriser och ser en långsiktig potential i denna staden.

Hur ofta kommer du vara inne? På discord kommer jag vara aktiv från 07-22. På servern kommer jag vara aktiv från 16-21

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Klart, varför skulle man sluta spela på den bästa servern. Det skulle vara mycket roligare att RPa/jobba som chef dock.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar endast på Unive då jag anser Unive som det självklara valet när det kommer till RP, Unive är ledande inom svensk RP och jag vill vara en del av Unive och dess framtida utveckling mot bättre RP och gemenskap.

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst alla flera gånger och förstår dem fullt ut.

Hoppas detta går bra nu. Glömde skriva också att en annan anledning varför jag söker är för att det inte har funnits en chef på ett tag och det är lite synd för många brukar inte komma till trygghansa.
Har också en vän där vi alltid jobbar på tillsamans i ledningen. Om han är chef är jag bitr och om jag är chef är han bitr för vi jobbar så bra

Senast ändrad:
+rep riktigt bra och utvecklat skrivet, denna position är som gjord för dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka