Accepterad epeppi190 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

epeppi190

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199072469404/

Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Edward

Vad är ditt discord namn? Aktiemäklaren#9782

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22 år gammal och heter Gustav Petterson gillar att jobba hårt, älskar att köra bil och är rolig. Han älskar sin pappas bil och fick den när han tog körkort. Han har en flickvän som också är 22 år och hon älskar att åka runt i hans bil på kvällarna! Han älskar också att hjälpa folk. Anledningen till varför han älskar bilar så mycket är för att h an gillar de. Han blev uppväxt i sthlm och levde i en villa nära sjön. han brukade leka med sina kompisar och viska med de också

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att till de flesta jobben måste man vara medlem och jag vill kunna hjälpa till i samhället och världen runt omkring. Som sgat så älskart min gubbe att hjälpa folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om jag får ett server medlemskap kommer jag att 100% bli bli mekaniker, det är många som har svårt att fixa sina bilar och jag älskar ju att hjälpa folk , extremt mycket med bila. JAg tror att jag kommer hjälpa till med rp:en extremt mycket!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag får ett server medlemskap kommer jag att 100% bli bli mekaniker, det är många som har svårt att fixa sina bilar och jag älskar ju att hjälpa folk , extremt mycket med bila. JAg tror att jag kommer hjälpa till med rp:en extremt mycket!

Hur hittade du Unive? Genom youtube, cosmo9

Tillbaka