Nekad epa_p12 | Whitelist ansökning [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxturtlexx

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/9199399229923/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? xxturtlexx#0139

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är en person som bryr sig om allt och alla han är uppväxt i en annan stad och är inte så känslosam han gillar bilar och har en dröm att bli mekaniker och ha sin egen firma han har också ett c-v från mekonomen i staden han flyttar ifrån han är 25 år gammal och har gått fordon med b-c i alla ämnen dock låg han lite efter i idrott då han inte gillar iden att träna i skolan han har ett ganska privat liv som han håller för sig själv och han öppnar inte upp sig för så många men han försöker hålla sig positiv 24/7 hans favorit bil är bmw och han hatar billiga volvos i sin förra stad ägde han en bmw epa som var riktigt frän han tycker också om att laga mat och när han var mindre villa han vara med i sveriges mästerkock men det suddade ut när han började på fordon

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med en roligare och tryggare rp på servern och jag har varit inne på denna server innan eran wipe och detta är nog en av dom bästa svenska rp servrarna jag kört på

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? detta är som sakt en av dom roligaste servrarna jag kört på innan och sen tog jag en paus från rp för jag tröttnade på det och nu är jag tillbaka och vill börja ett nytt liv på denna server

Hur hittade du Multistaden? som sakt jag har varit här inne förut och hittade den på topplistan på svenska servrar

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så roligt man kan!!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag har tagit en lång paus och detta är såklart första servern jag vill tillbaka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka