Nekad epa_p12 | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxturtlexx

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Användarnamn: epa_p12

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? biträdande gunillas

Vad heter du IRL? Elis

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 200 nåt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag tycker om att sälja bilar då jag skaffade jobbet inom gunillas förr förra veckan och jag har jobbat hårt med en bra standard på rp och tycker verkligen de ä kul och jag vill gärna ta del av en större roll inom yrket och få styra lite mer och kunna hjälpa till med att hålla firman från att gå i konkurs många av cheferna har även sakt att jag varit den bästa dom någonsin anställt och jag vill nu få en större roll inom jobbet

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som sakt jag har nu jobbat i drygt två veckor blev erfaren andra dagen som jag jobbade där för jag gjorde så bra jobb och sen att få styra i kassan osv tycker jag verkar roligt och även att anställa nya personer detta är något som jag kan och tycker är kul

Berskiv din karaktär? min karaktär är en trevlig man som heter Arvid han är 22 år gammal och har ganska bra betyg han försöker hålla sig så trevlig som han kan men om någon gör nåt fel framför honom och inte lyssnar när han ber snällt får han agera Arvid tycker om bilar och älskar sitt jobb som bilförsäljare och han vill gärna försöka få en större roll inom yrket

Hur ofta kommer du vara inne? ska försöka minst 2 timmar per dag dock har jag såklart vissa personliga saker och det måste ni respektera tex träning eller om jag ska hänga med min tjej osv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp såklart =D

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? ne går inte in på andra för dom ä så dåliga och sisst när jag skulle in och titta hur dåliga dom var blev jag bannad härifrån å de kommer jag inte göra igen

Har du läst våra Regler? japp varenda en och förresten om jag inte blir godkänd kan ni skriva lite feedback t nästa gång? liksom vad jag kan göra bättre,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka