Accepterad epa_p12 | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxturtlexx

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Användarnamn: epa_p12

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/9199399229923/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: elis.rombo

Vad är din discord tagg? xxturtlexx#0139

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp powergaiming rdm ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och min kompis gjorde jätte dåliga val i ett dåligt scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var ute och åkte sen såg vi en skit fin van som jag ville köpa så jag åkte efter och dom stannde och precis när jag skulle fråga om dom säljer sen hoppade det ut 2 pers från där bak med tommy gun och förana gjorde samma och så sa dom hoppa ut ur bilen och då skrek min kompis åk! så jag gjorde som han sa och åkte efter det sa han att vi skulle tillbaka och skotta dom så vi åkte tillbaka och när vi hittade dom började min kompis skuta på dom och sa att han tog föraren och sen crashade deras van in i kanten av vägen så vi började skjuta sönder glasen där dom satt men när vi skjutit en stund åker vi närmare och så såg vi att ingen var där så dom hade loggat allihoppa sen kallade jag dit staff och förklarade scenariot och sen blev jag bannad för ooc ingame

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var först min kompis som sa till mig och åka efter dom höll tommy gun mot oss fearrp men det tänkte jag inte på för folk har gjort så när vi ska råna dom förut så jag tänkte att det var okej men att de var power gaming det är felaktigt för jag blev ej träffad och min kompis rpade när han blev det så powergaming är det inte plus att vi hade skottsäkra västar

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dom var 100% mitt fel och jag kommer aldrig göra om det en var powergaming då jag hade blivit skottat men åkte vidare fast jag var träffad ena var felaktig och en var vdm när en kille hade rånat mig och sen såg jag han på en mc så jag körde på han

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat göra som dom sa från första början och inte lyssnat på min kompis då jag hade kunnat tänka själv vad som är rätt och vad som är fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer aldrig låta detta hända igen och jag hoppas jag kan få en ny chans eftersom jag aldrig varit på en bättre server än multistaden

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka