Accepterad epa_p12 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxturtlexx

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Användarnamn: epa_p12

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/9199399229923/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 17:46

Vad är din discord tagg? din mammas langare#0139

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm, vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde på en snubbe med en hoj så han ramlade av och sen högg jag han med en yxa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille kom med en hoj och ville titta på min motor så när jag hoppade ur för att visa motorn klev han in i bilen och sa tack för bilen busunge sen hämtade jag min andra bil och började leta efter honom sen såg jag han när han kom tbax till sin hoj och då för att han inte skulle dra iväg körde jag på den så han ramlade av och sen högg jag han med min yxa sen när jag sa vem är busunge nu osv tog jag bilen och drog iväg och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var lite både och man kunde ju ha gömt kroppen osv men det är många andra som gjort liknade saker mot mig som inte blivit bannade

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min förra ban var ett missförstånd så det är inget dåligt rp och sånt så det spelar ingen roll nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag blev arg för att han tog min bil och jag ville hämnas så man kunde väl ha gjort på ett annorlunda sätt men jag har själv blivit utsatt för exakt samma sak och ingen blev bannad då

Har du lärt dig någonting efter din ban? kanske inte gå så hårt efter nån snott din bil XD

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka