Accepterad epa_p12 | Ban överklagan [Mikael Lolsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xxturtlexx

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Användarnamn: epa_p12

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/9199399229923/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: elis.rombo

Vad är din discord tagg? xxturtlexx#0139

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft skuter bredvid torget utan mask

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hittade min bil som hade blivit stulen och när jag puttar den mot garaget kommer en unge fram och säger hora och börjar så mig jag tar fram en kofot för jag vill inte dö men jag kan ej slå han med kofoten för han är för kort så min kompis kommer och börjar skuta på han men kan ej pricka så jag tar fram och skuter ihjäl han sen loggade ung jäveln

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. står däruppe

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså ungen rdmade och fortsatte slå mig när jag hade kofot och gun så rdm och fearrp så asså felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är en annan historia jag ångrade dom helt och de kommer inte att hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej jag hade dött om jag gjort anourlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså inte riktigt om jag ska vara ärlig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka